Закупівлю оголошено - 28-11-2025, 15:37. Дата останніх змін - 28-11-2025, 15:38

Канцелярське приладдя

Канцелярське приладдя... Державна закупівля - UA-2025-11-28-011870-a Канцелярське приладдя від замовника Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" від 11/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-28-011870-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-28-013630-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-11-2025, 15:37
по 03-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-11-2025, 15:37
по 06-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 08-12-2025, 14:37

Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1470000
1 470 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 350 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:44 100 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
ЄДРПОУ:42092130 Досьє YouControl
Контактна особа:Цебенко Галина
Телефон:380676752562
E-mail:h.tsebenko@lvivenergozbut.com
Місцезнаходження:
79016, Україна, Львівська область,Львів, вул. Шевченка, буд. 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Канцелярське приладдя
1 470 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-12-2025, 14:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

папір для офісної техніки

3 840
пачка
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

папір для офісної техніки

5
пачка
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ручка гелева

500
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192121-5
Кулькові ручки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ручка кулькова на підставці

119
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192121-5
Кулькові ручки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ручка кулькова автоматична

500
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192121-5
Кулькові ручки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

антистеплер

100
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197321-2
Антистеплери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

діркопробивач

20
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197330-8
Діроколи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

діркопробивач

20
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197330-8
Діроколи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

діркопробивач

20
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197330-8
Діроколи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

закладки пластикові

350
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30199600-6
Розділювачі сторінок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

конверт формату С4

1 250
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

конверт формату С4

3 500
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

конверт формату С6

125 000
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

конверт формату С5

3 000
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

коректор

200
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192160-0
Коректори


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

коректор-ручка

200
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192160-0
Коректори


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

текстовий маркер

300
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

олівець

400
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192130-1
Олівці


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

скоби для степлера № 24/6

400
пачка
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

скоби для степлера № 23/13

100
пачка
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

скоби для степлера № 10

200
пачка
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

скріпки 25 мм

500
пачка
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197220-4
Канцелярські скріпки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

скріпки кольорові 28 мм

1 000
пачка
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197220-4
Канцелярські скріпки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

скріпки 50 мм

100
пачка
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197220-4
Канцелярські скріпки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

степлер на 30 аркушів

10
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197320-5
Степлери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

степлер на 100 аркушів

11
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197320-5
Степлери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

блок для фліпчарту

10
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197621-5
Паперові блоки для фліпчартів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

гумка для стирання

200
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192100-2
Гумки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

точилка для олівців

100
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192133-2
Точила для олівців


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

фарба штемпельна синя

10
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192110-5
Чорнила та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

фарба штемпельна зелена

10
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192110-5
Чорнила та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарба штемпельна сіра

10
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192110-5
Чорнила та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

бокс для скріпок

200
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197221-1
Підставки для канцелярських скріпок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

маркер для магнітних дошок

100
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

сегрегатор 50 мм

500
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

сегрегатор 70 мм

1 500
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

набір настільний

32
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30193200-0
Настільні лотки та органайзери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

індекс-розділювач

200
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30199600-6
Розділювачі сторінок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

бокс для архівації документів

1 000
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30191100-5
Архівне устаткування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

губка для сухої очистки дошки

10
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30195921-4
Гумки для магнітних дощок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

засіб для чищення маркерних дошок

10
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30195911-1
Приладдя до дощок для маркерів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

пластикова пружина для брошурування 16 мм

300
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

пластикова пружина для брошурування 19 мм

300
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пластикова пружина для брошурування 22 мм

300
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

пластикова пружина для брошурування 25 мм

300
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

обкладинка для брошурування

1 500
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

обкладинка для брошурування прозора

500
штука
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
по 31-12-2026
30192700-8
Канцелярські товари


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 15:23:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 15:23:45
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 15:23:45
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 15:23:45
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 15:23:45
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 15:37:57

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Канцелярське приладдя
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      3,00
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи) , Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, (далі — Вимоги). Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 44 100,00 грн (сорок чотири тисячі сто грн, 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника:Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут» Місцезнаходження Замовника: 79016, м. Львів, вул. Шевченка, буд. 1 Код ЄДРПОУ: 42092130 Категорія бенефіціара – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. IBAN : UA 933257960000026004300234709 у ТВБВ №10013/03 філії Львівського обласного управління АТ «Ощадбанк» Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
                      Вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Інструкція щодо заповнення гарантії: ● в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням; ● замінити слова курсивом на відповідні дані; ● *у випадку відсутності договору зазначається «відсутній» або ставиться прочерк, або залишається поле пустим; ● **даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара __________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі _____________________ ____________________________________________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації ______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)* _____________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ● відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ● непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ● ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ● ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: ● сплата бенефіціару суми гарантії; ● отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; ● отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ✔ закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; ✔ укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; ✔ відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; ✔ закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: ● на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; ● у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). **Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Розмір забезпечення тендерної пропозиції: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬44 100,00 грн. Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут»; Місцезнаходження: Україна, 79016, Львівська область, місто Львів, вулиця Шевченка, будинок 1; Код ЄДРПОУ: 42092130; Категорія бенефіціара – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; IBAN: UA133257960000026001314234709 у ТВБВ №10013/03 філії Львівського обласного управління АТ «Ощадбанк».
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Канцелярське приладдя
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                      1 - Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі застави, предметом якої є грошові кошти, у відповідності до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 546-548, 572, 574, 584, 589, 590 ЦК України, Закону України «Про заставу». Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування переможцем грошових коштів на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю, що буде укладений за результатами цієї закупівлі. Учасник повинен надати забезпечення виконання цього Договору не пізніше дати укладення цього Договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не меншим від строку дії договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з Учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника – ТОВ «Львівенергозбут»; код за ЄДРПОУ – 42092130; IBAN UA133257960000026001314234709 у банку № 10013/03 філії ЛОУ АТ «Ощадбанк» МФО 325796 Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю канцелярського приладдя ». Переможець, на підтвердження перерахування грошових коштів на рахунок Замовника, надає платіжну інструкцію або інший документ, виданий банком, яким підтверджує таке перерахування, та завантажує в електронну систему закупівель. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти операційних днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Платіжна інструкція або інший документ, виданий банком
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5,00
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      0
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      4. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Канцелярське приладдя
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку (інформацію) про поставку товарів аналогічного виду (з зазначенням назви контрагента, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ контрагента, юридичної адреси контрагента; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; термінів виконання договору, П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є канцелярське приладдя (код згідно з ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне). Довідка надається в довільній формі. 1.2. не менше 1 копії виконаного договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); 1.3.позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, підтвердження добросовісного виконання Учасником своїх обов’язків); 1.4. первинні документи, що підтверджують факт виконання Учасником аналогічного договору (договорів), зазначеного у довідці.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-11-2025, 15:37:32
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка (інформацію) про поставку товарів аналогічного виду
                      Документ
                      Копія виконаного договору
                      Документ
                      Відгук від попереднього контрагента
                      Документ
                      Первинні документи
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ