Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2025, 00:00
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на його реєстраційний рахунок. 4.2. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. 4.3. Відповідно до п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України настання прав та обов’язків (зобов’язань) за цим Договором відбувається лише за наявності у Замовника відповідного бюджетного призначення та відповідного бюджетного асигнування. 4.4. Замовник проводить розрахунки з Учасником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Державну казначейську службу України в Солом’янському районі м. Києва (ДКСУ) у м. Києві.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 418 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 090 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Авіакосмічний ліцей ім. І.Сікорського НАУ м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 25759476 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Толок Анастасія Геннадіївна |
| Телефон: | 380964292048 |
| E-mail: | asl_nau@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 03058, Україна, Київська область,Київ, пр-т Космонавта Комарова, 1 |
1 |