Закупівлю оголошено - 27-11-2025, 10:49. Дата останніх змін - 27-11-2025, 10:49

Багатофункціональні пристрої НУШ за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30230000-0 Комп’ютерне обладнання за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility

Багатофункціональні пристрої НУШ за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30230000-0 Комп’ютерне обладнання за співфінансуванням ЄС згідно... Державна закупівля - UA-2025-11-27-003966-a Багатофункціональні пристрої НУШ за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30230000-0 Комп’ютерне обладнання за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 11/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-27-003966-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-27-004363-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-11-2025, 10:49
по 02-12-2025, 00:10

Багатофункціональні пристрої НУШ - 3шт. за співфінансуванням ЄС згідно з інструментом Ukraine Facility Вимога по прийнятності країни походження товару відповідно до п.88 Постанови 1178 не застосовується у звязку із тим, що ЗПП оголошений раніше,не відбувся через неподання жодної пропозиції! Обгрунтування долучено в план закупівлі. Випадки, передбачені пунктами 3, 8 статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі — Рамкова угода) (нагальна необхідність, недоступність послуг / товарів на ринках прийнятних країн або територій або інші належним чином обґрунтовані випадки, коли застосування правил прийнятності робить реалізацію проєкту неможливою або надмірно складною, або коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній з таких країн): 1) Наявність нагальної необхідності у закупівлі цих товарів за проханням ЗОШ; 2) Товар не може бути отриманий на розумних умовах у жодній із прийнятних країн; 3) Товар є недоступним на ринках відповідних країн або територій; 4) Застосування правил прийнятності для товару робить реалізацію проєкту неможливою / надмірно складною. звіт про проведену закупівлю ID № UA-2025-11-17-000446-a без подання жодних пропозицій . Відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 та відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» № 3786-IX від 06.06.20 Основними вимогами до учасників закупівель і виконавців договору (у т. ч. субпідрядників, кінцевих бенефіціарних власників) є: - бути зареєстрованим у прийнятних країнах https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain; - не бути особами, до яких застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій ЄС або які перебувають у санкційному списку ЄС https://www.sanctionsmap.eu/#/main. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100% упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
45800
45 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:42788771 Досьє YouControl
Сайт:https://hlyboka-gromada.gov.ua/
Контактна особа:Тетяна Ковальчук
Телефон:+380509517970
E-mail:osvitaglibokaotg@gmail.com
Місцезнаходження:
60400, Україна, Чернівецька область,смт.Глибока, вул. Шевченка, будинок 1
Донор закупівлі
Найменування:Ukraine facility
Місцезнаходження:1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Сайт:https://european-union.europa.eu
Найменування:Ukraine facility
Код за XM-DAC:55000
Контактна особа:Рада Європейського Союзу
Контактний e-mail:press.centre@consilium.europa.eu
Факс:+3222816111
Телефон:+3222816111
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Багатофункціональні пристрої НУШ

2
штука
60400 , Україна , Чернівецька область , Глибока , вул. Шевченка,1( Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради). ,
по 15-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип сканерапланшетнийАктивна27-11-2025, 10:47
Iнтерфейс мережевого підключеннянемаєАктивна27-11-2025, 10:47
Максимальний формат паперуA4Активна27-11-2025, 10:47
Тип друкумонохромнийАктивна27-11-2025, 10:47
Технологія друкулазернаАктивна27-11-2025, 10:47
БрендCANONАктивна27-11-2025, 10:47
ФаксНіАктивна27-11-2025, 10:47
Панель керуванняНіАктивна27-11-2025, 10:47
Друк із USB-накопичувачаНіАктивна27-11-2025, 10:47
Друк з мобільних пристроївНіАктивна27-11-2025, 10:47
Автоматичний двосторонній друкНіАктивна27-11-2025, 10:47
Wi-FiНіАктивна27-11-2025, 10:47
Iнтерфейс підключення USBТакАктивна27-11-2025, 10:47
Гарантійний термінвід 12 до 12місяцьАктивна27-11-2025, 10:47
Кількість додаткових комплектів витратних матеріаліввід 0 до 0штукаАктивна27-11-2025, 10:47
Cтартовий ресурс друку А4 (5%), стор.від 700 до 700сторінкаАктивна27-11-2025, 10:47
Місткість АПДвід 0 до 0аркушАктивна27-11-2025, 10:47
Ємність касетивід 0 до 0аркушАктивна27-11-2025, 10:47
Ємність лотку для подачі паперувід 150 до 150аркушАктивна27-11-2025, 10:47
Швидкість друку, стор./хв.від 18 до 18сторінкаАктивна27-11-2025, 10:47
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяцьвід 8000 до 8000сторінкаАктивна27-11-2025, 10:47
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

БФП лазерний, кольоровий, А4, 30 000 ст./міс., 20 ст./хв., Wi-Fi, Ethernet, Дуплекс, АПД, > 4000 стор. А4 (5 %)

1
штука
60400 , Україна , Чернівецька область , Глибока , вул. Шевченка,1( Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради). ,
по 15-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип сканераАПД, АПД 2-сторонній, планшетнийАктивна27-11-2025, 10:47
Iнтерфейс мережевого підключення1000Base-T Ethernet, 100Base-TX EthernetАктивна27-11-2025, 10:47
Максимальний формат паперуA4Активна27-11-2025, 10:47
Тип друкукольоровийАктивна27-11-2025, 10:47
Технологія друкулазернаАктивна27-11-2025, 10:47
БрендHP, CANON, KONICA MINOLTA, XEROXАктивна27-11-2025, 10:47
ФаксТак, НіАктивна27-11-2025, 10:47
Панель керуванняТакАктивна27-11-2025, 10:47
Друк із USB-накопичувачаТакАктивна27-11-2025, 10:47
Друк з мобільних пристроївТакАктивна27-11-2025, 10:47
Автоматичний двосторонній друкТакАктивна27-11-2025, 10:47
Wi-FiТакАктивна27-11-2025, 10:47
Iнтерфейс підключення USBТакАктивна27-11-2025, 10:47
Гарантійний термінвід 12 до 24місяцьАктивна27-11-2025, 10:47
Кількість додаткових комплектів витратних матеріаліввід 0 до 3штукаАктивна27-11-2025, 10:47
Cтартовий ресурс друку А4 (5%), стор.від 4000 до 4480сторінкаАктивна27-11-2025, 10:47
Місткість АПДвід 50 до 50аркушАктивна27-11-2025, 10:47
Ємність касетивід 0 до 250аркушАктивна27-11-2025, 10:47
Ємність лотку для подачі паперувід 1 до 150аркушАктивна27-11-2025, 10:47
Швидкість друку, стор./хв.від 20 до 25сторінкаАктивна27-11-2025, 10:47
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяцьвід 30000 до 30000сторінкаАктивна27-11-2025, 10:47
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-11-2025, 10:49:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-11-2025, 10:47:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Товар на видному місці містить емблему Європейського Союзу та напис “Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility” . У разі відсутності на Товарі емблеми Європейського Союзу на видному місці та напису “Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”, Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття такого Товару разом з наданням мотивованої відмови від Товару
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          1 - До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-11-2025, 10:47:56
          Способи підтвердження:
          Документ
          Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-11-2025, 10:47:56
          Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-11-2025, 10:47:56
          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          2 - Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-11-2025, 10:47:56
          Способи підтвердження:
          Документ
          До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-11-2025, 10:47:56
          Способи підтвердження:
          Документ
          Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-11-2025, 10:47:56
          Способи підтвердження:
          Документ
          Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-11-2025, 10:47:56
          Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-11-2025, 10:47:56
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ