Закупівлю оголошено - 26-11-2025, 17:35. Дата останніх змін - 26-11-2025, 17:35

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-71449cb8c97d414abf9e92f91c1bd10c Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості від 26.11.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-26-018173-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-26-022492-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-11-2025, 17:35
по 01-12-2025, 10:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
59670
59 670 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
ЄДРПОУ:21087175 Досьє YouControl
Контактна особа:Матусевич Ольга
Телефон:380973843964
E-mail:yoolga22062020@gmail.com
Місцезнаходження:
33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. В.Опанасюка, буд. 8
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

351
пачка
Україна , Рівненська область , Рівне , Івана Підкови, 17а ,
по 07-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна26-11-2025, 17:32
ФорматA4 (210х297 мм)Активна26-11-2025, 17:32
Щільність паперувід 80 до 80грам на квадратний метрАктивна26-11-2025, 17:32
Білизна CIEвід 161 до 167відсотокАктивна26-11-2025, 17:32
Кількість аркушіввід 500 до 500штукаАктивна26-11-2025, 17:32
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТакАктивна26-11-2025, 17:32
Непрозорістьвід 92 до 95відсотокАктивна26-11-2025, 17:32
Товщинавід 103 до 110мікрометрАктивна26-11-2025, 17:32
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 17:35:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 17:32:44
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 днів згідно накладної (рахунку), у розмірі 100 % вартості Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ