Закупівлю оголошено - 20-11-2025, 10:05. Дата останніх змін - 20-11-2025, 10:05

Папір офісний, форматний

Папір офісний, форматний... Державна закупівля - UA-2025-11-20-002186-a Папір офісний, форматний від замовника Виконавчий комітет Кобеляцької міської ради від 11/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-20-002186-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-20-002216-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2025, 10:05
по 25-11-2025, 00:00

Поставка товару здійснюється протягом 10 (десять) календарних днів з дня підписання Договору. Місце поставки товару: 39200, Україна, Полтавська область, Полтавський район, м. Кобеляки, вул. Касьяна, 29 Строк (термін) поставки товару: до 05.12.2025 р.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
28000
28 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Кобеляцької міської ради
ЄДРПОУ:04057304 Досьє YouControl
Контактна особа:Глова Тетяна Володимирівна
Телефон:+380534331472
E-mail:vukonav_komitet@ukr.net
Місцезнаходження:
39200, Україна, Полтавська область,місто Кобеляки, вулиця Касьяна, 29
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

200
пачка
39200 , Україна , Полтавська область , місто Кобеляки , вулиця Касьяна, 29 ,
по 05-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФорматA4 (210х297 мм)Активна20-11-2025, 10:00
КолірбілийАктивна20-11-2025, 10:00
Щільність паперувід 80грам на квадратний метрАктивна20-11-2025, 10:00
Білизна CIEвід 161відсотокАктивна20-11-2025, 10:00
Товщинавід 103мікрометрАктивна20-11-2025, 10:00
Непрозорістьвід 92відсотокАктивна20-11-2025, 10:00
Кількість аркушіввід 500штукаАктивна20-11-2025, 10:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 10:05:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 10:00:17
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою, видатковою накладною на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка товару здійснюється протягом 10 (десять) календарних днів з дня підписання Договору.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ