Закупівлю оголошено - 07-11-2025, 15:34. Дата останніх змін - 07-11-2025, 15:34

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий... Державна закупівля - UA-2025-11-07-012228-a Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий від замовника КП "Міст" від 11/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-07-012228-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-07-013909-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-11-2025, 15:34
по 12-11-2025, 23:59

ІНФОРМАЦІЯ щодо закупівлі 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Міст» ЄДРПОУ 30073882 2.Місцезнаходження замовника: вул.Біленьківська (Бєляєва), 113, м.Краматорськ, Донецька обл., 84320 3. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Душенко Андрій Анатолійович, фахівець з публічних закупівель 050-863-48-07, e-mail: krammost@ukr.net, most_tender@ukr.net 4. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний (ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) 5. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2600 пачок 6. Очікувана вартість: 514 800,00 грн. з ПДВ та доставкою. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно умов проекту Договору. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.01.2026 року по 31 грудня 2026 року (включно) 9. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): відповідно умов проекту Договору. 10. Технічні вимоги до предмету закупівлі: Папір офісний (ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Формат А-4 Розмір 210*297 мм Кількість аркушів у пачці: 500 Щільність 80 г/м² Товщина 105 мкм Білизна CIE 161 Непрозорість 92 % Яскравість ISO не менше 97 % Кількість 2600 пачок - Товар має бути придатний для використання у принтерах з швидкісним друком для уникнення зам’яття чи пошкодження принтерів. - Ціна товару включає всі витрати, які можуть бути понесені у зв’язку з виконанням ним договірних зобов’язань, в тому числі вартість доставки товару до місця поставки та вартість упакування; вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням Договору. - Товар повинен бути новим і такий, що не був у використанні, непошкодженим, строк виготовлення - 2025 рік. - Сертифікат якості Товару, який пропонується до постачання. - Гарантійний термін – 12 місяців з дати поставки.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
514800
514 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КП "Міст"
ЄДРПОУ:30073882 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Анатолійович Душенко
Телефон:+380626488424, +380508634807
E-mail:krammost@ukr.net
Місцезнаходження:
84320, Україна, Донецька область,м. Краматорськ, вул. БЄЛЯЄВА, 113
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

2 600
пачка
84320 , Україна , Донецька область , м. Краматорськ , вул.Біленьківська, буд. 113 ,
з 01-01-2026 по 31-12-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФорматA4 (210х297 мм)Активна07-11-2025, 15:33
КолірбілийАктивна07-11-2025, 15:33
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна07-11-2025, 15:33
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТакАктивна07-11-2025, 15:33
Щільність паперу80грам на квадратний метрАктивна07-11-2025, 15:33
Білизна CIEвід 161 до 170відсотокАктивна07-11-2025, 15:33
Товщинавід 105 до 110мікрометрАктивна07-11-2025, 15:33
Непрозорістьвід 92 до 98відсотокАктивна07-11-2025, 15:33
Кількість аркушів500штукаАктивна07-11-2025, 15:33
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 15:34:49
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 15:33:31
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПРОДАВЦЯ протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ