Закупівлю оголошено - 26-09-2025, 10:23. Дата останніх змін - 26-09-2025, 10:23

Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, сині)

Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, сині)... Державна закупівля - UA-2025-09-26-002629-a Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, сині) від замовника ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ від 9/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-26-002629-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-26-001825-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-09-2025, 10:23
по 01-10-2025, 08:00

ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2025 РІК !!!Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-А, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття". Поставка товару забезпечується за рахунок Постачальника за кінцевим місцем призначення Замовника: вул. Стрілецька, 3-А, м. Вінниця. Якість Товару повинна відповідати вимогам діючих стандартів, технічним умовам, які пред’являються до даного Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником в упаковці, яка забезпечує збереження товару під час транспортування.Рк виготовлення ручок кулькових 2024 -2025 рр.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
14930
14 930 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
ЄДРПОУ:05392714 Досьє YouControl
Контактна особа:Кубик Тетяна
Телефон:0432507819
E-mail:zakup.vinocz@gmail.com
Місцезнаходження:
21009, Україна, Вінницька область,Місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручки кулькові

5 000
штука
21009 , Україна , Вінницька область , Вінниця , ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А ,
по 15-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Колір чорниласинійАктивна26-09-2025, 10:22
Матеріал корпусупластикАктивна26-09-2025, 10:22
ВиднеавтоматичнаАктивна26-09-2025, 10:22
ТипкульковаАктивна26-09-2025, 10:22
БрендAXENTАктивна26-09-2025, 10:22
Довжина стрижнявід 134 до 134міліметрАктивна26-09-2025, 10:22
Товщина лініївід 0.7 до 0.7міліметрАктивна26-09-2025, 10:22
Наявність ергономічних вставокНіАктивна26-09-2025, 10:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 10:23:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 10:22:09
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти робочих днів з моменту поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти робочих днів з дати отримання Замовником фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ