Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3002 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 08682683 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роман Савчук |
| Телефон: | 380322634214 |
| E-mail: | r.savchuk@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79060, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів |
2 |
Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідність у документах, подання яких вимагалося оголошенням про проведення закупівлі, а саме: документи згідно з Додатком №1 "Докумен-ти, які надаються учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації" подано не в повному обсязі та потребують уточнення. Зокрема: відсутня- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення. Та потребує заміни, яка буде дійсною на момент проведення закупівлі- Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , який є дійсним на дату публікації оголошення про проведення цих торгів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.