Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 460 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Івано-Франківський апеляційний суд |
| ЄДРПОУ: | 42262052 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://court.gov.ua/sud4808/ |
| Контактна особа: | Середжук Андрій Петрович |
| Телефон: | 380342750238 |
| E-mail: | inbox@ifa.court.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Грюнвальдська, 11 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено відсутність документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) відсутність гарантійного листа про можливість поставки товару в кількості, визначеною документацією, обсягах та строки, передбачені умовами закупівлі (пункт 4 розділу "Інші документи" додатку 2 тендерної документації) 2) відсутність фоми "Тендерна пропозиція" (додаток 3 тендерної документації) Учасник може протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправити вказані невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.