Закупівлю оголошено - 12-08-2025, 15:02. Дата останніх змін - 08-09-2025, 17:13

Папір для друку

Папір для друку ... Державна закупівля - UA-2025-08-12-008442-a Папір для друку від замовника КП "ЦЗО ХМР" від 8/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-12-008442-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-11-012961-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-11-013122-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-11-011995-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-11-002923-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-12-005195-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-08-2025, 15:02
по 17-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-08-2025, 15:02
по 20-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 20-08-2025, 15:21
по 20-08-2025, 15:44

Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3201338.98
3 201 338,98 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:32 013,39 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:48 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КП "ЦЗО ХМР"
ЄДРПОУ:40848524 Досьє YouControl
Контактна особа:Говоруха Карина Володимирівна
Телефон:380577253215
E-mail:k.hovorukha_czo@city.kharkiv.ua
Місцезнаходження:
61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Конторська, 35
Замовник(и):
Комунальне спеціалізоване підприємство "Інженерні мережі"
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Папір для друку
3 201 338,98 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 20-08-2025, 15:21
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне спеціалізоване підприємство "Інженерні мережі"
37577078

Папір для друку А4

250
пачка
61202 Україна Харківська область Харків пр. Перемоги, буд.50-Б
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
03361715

Папір для друку А4

8 500
пачка
61030 Україна Харківська область Харків вул. Диканівська,40
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
31557119

Папір для друку А4

8 000
пачка
61037 Україна Харківська область Харків вул. Мефодіївська, буд.11
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
31557119

Папір для друку А3

60
пачка
61037 Україна Харківська область Харків вул. Мефодіївська, буд.11
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
43927048

Папір для друку А4

1 847
пачка
61003 Україна Харківська область Харків Конституції майдан, буд. 16
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
25180090

Папір для друку А 4

1 000
пачка
61099 Україна Харківська область Харків вулиця Бригади Хартія, 12
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:36
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:35
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:36
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:36
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:36
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:36
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:36
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:36
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 20-08-2025 по 28-08-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Матвій
          Остаточна пропозиція:
          2 641 683,66 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          2 641 683,66 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          22-08-2025, 11:43
          Період подачі оскарження:
          по 28-08-2025, 00:00

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 21-08-25, 11:23:00
          24

          Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2)Перелік виявлених невідповідностей; 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей (надані – Вимога): 1.1. Відповідно до п.8 Загальна інформація про закупівлю Тендерної документації Учасник повинен надати: Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 1.2. На виконання вимог п до п.8 Загальна інформація про закупівлю Тендерної документації Учасником надані наступні документи: Документи з назвою «Гарантія 001042.7z» За результатами розгляду банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (надалі - Гарантія): - повноваження директора Департаменту активних операцій АТ «АСВІО БАНК» на підписання банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р. від імені банку підтверджуються належним чином. Разом із банківською гарантією надано копію довіреності від 19.03.2025 р, зареєстрована в реєстрі за № 345, завірена відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020; - банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано копію витягу від 16.08.2021 р., завірена відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020); - зміст банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р. не в повному обсязі відповідає умовам тендерної документації та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі — Наказ № 2628). Тендерною документацією в частині забезпечення тендерної пропозиції передбачено: «7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом*, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції)… * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазначено саме «…з учасником-принципалом…». Пунктом 4 банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р. передбачено: «Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: … 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі …» 1.3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: Привести зміст банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р. у відповідність до умов тендерної документації. 2.1. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати: 1) аналогічний договір (аналогічні договори)* - не менше 1(одного), 2) лист (лист-відгук, рекомендаційний лист, тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі номеру та дати укладеного договору, предмету закупівлі договору, тощо. Аналогічним вважається договір на постачання/закупівлю паперу. * * учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам; договір/копія договору повинно бути надано в такому обсязі, щоб замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам (встановити: чи є наданий договір аналогічним), тобто у разі необхідності - завантажити відповідний додаток до договору (специфікацію тощо)). 2.2.На виконання вимог Додатку 2 Тендерної документації учасником надано: Договір від 13.04.2023 року №103. Предметом договору є ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку формату А4, папір кольоровий, картон кольоровий). Однак, у наданому учасником листі-відгуку від 03.10.2023р №10-15/98 зазначено предмет договору «ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». Що призводить до невідповідності між предметом договору вказаним у договорі від 13.04.2023 року №103 та листом-відгуком від 03.10.2023р №10-15/9. Отже, учасником не виконано в повній міру вимогу пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. 2.3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати : Лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо або інший аналогічний договір* або його копію разом з лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо.

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-08-25, 11:23:00
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-12-008442-a-b4
          Номер договору:
          4/25
          Дата підписання договору:
          04-09-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 04-09-2025 по 31-12-2025
          247 461,06 UAH
          Ціна договору
          206 217,55 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-12-008442-a-b1
          Номер договору:
          3019
          Дата підписання договору:
          03-09-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 03-09-2025 по 31-12-2025
          33 495 UAH
          Ціна договору
          27 912,50 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-12-008442-a-b2
          Номер договору:
          10/9-ПЦ/25
          Дата підписання договору:
          04-09-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 04-09-2025 по 31-12-2025
          1 138 830 UAH
          Ціна договору
          949 025 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-12-008442-a-b5
          Номер договору:
          04/2025
          Дата підписання договору:
          04-09-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 04-09-2025 по 31-12-2025
          133 980 UAH
          Ціна договору
          111 650 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-12-008442-a-b3
          Номер договору:
          42090201
          Дата підписання договору:
          02-09-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 02-09-2025 по 31-12-2025
          1 087 917,60 UAH
          Ціна договору
          906 598 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          2 641 683,66 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          2 641 683,66 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          19-08-2025, 15:15:26
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Резидентом підтверджується, що
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          1. Строк дії тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
          90
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          3. Забезпечення тендерних пропозицій
          Підтверджується, що
          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
          1.5
          Доказ:
          Документ
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Підтверджується, що
          Наявність досвіду виконання аналогічного договору

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          2 840 431,02 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          2 840 431,02 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          19-08-2025, 12:24:27
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Нерезидентом підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          1. Строк дії тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
          90
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          3. Забезпечення тендерних пропозицій
          Підтверджується, що
          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
          1.5
          Доказ:
          Документ
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Підтверджується, що
          Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Доказ:
          Документ

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 15:00:47

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Папір для друку
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранта, що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Детальна інформація зазначена у тендерній документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. , Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранта, що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Детальна інформація зазначена у тендерній документації.
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Папір для друку
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 15:00:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Документальним підтвердженням досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні бути наступні документи: 1) аналогічний договір (аналогічні договори)* - не менше 1(одного), 2) лист (лист-відгук, рекомендаційний лист, тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі номеру та дати укладеного договору, предмету закупівлі договору, тощо. Аналогічним вважається договір на постачання/закупівлю паперу. * учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам; договір/копія договору повинно бути надано в такому обсязі, щоб замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам (встановити: чи є наданий договір аналогічним), тобто у разі необхідності - завантажити відповідний додаток до договору (специфікацію тощо)). У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ