Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 201 338,98 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 013,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 48 000 UAH |
| Замовник: | КП "ЦЗО ХМР" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Говоруха Карина Володимирівна |
| Телефон: | 380577253215 |
| E-mail: | k.hovorukha_czo@city.kharkiv.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Конторська, 35 |
| Замовник(и): | Комунальне спеціалізоване підприємство "Інженерні мережі" КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради |
4 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2)Перелік виявлених невідповідностей; 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей (надані – Вимога): 1.1. Відповідно до п.8 Загальна інформація про закупівлю Тендерної документації Учасник повинен надати: Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 1.2. На виконання вимог п до п.8 Загальна інформація про закупівлю Тендерної документації Учасником надані наступні документи: Документи з назвою «Гарантія 001042.7z» За результатами розгляду банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (надалі - Гарантія): - повноваження директора Департаменту активних операцій АТ «АСВІО БАНК» на підписання банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р. від імені банку підтверджуються належним чином. Разом із банківською гарантією надано копію довіреності від 19.03.2025 р, зареєстрована в реєстрі за № 345, завірена відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020; - банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано копію витягу від 16.08.2021 р., завірена відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020); - зміст банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р. не в повному обсязі відповідає умовам тендерної документації та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі — Наказ № 2628). Тендерною документацією в частині забезпечення тендерної пропозиції передбачено: «7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом*, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції)… * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазначено саме «…з учасником-принципалом…». Пунктом 4 банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р. передбачено: «Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: … 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі …» 1.3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: Привести зміст банківської гарантії № 001042/2025/ГР від 19.08.2025 р. у відповідність до умов тендерної документації. 2.1. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати: 1) аналогічний договір (аналогічні договори)* - не менше 1(одного), 2) лист (лист-відгук, рекомендаційний лист, тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі номеру та дати укладеного договору, предмету закупівлі договору, тощо. Аналогічним вважається договір на постачання/закупівлю паперу. * * учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам; договір/копія договору повинно бути надано в такому обсязі, щоб замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам (встановити: чи є наданий договір аналогічним), тобто у разі необхідності - завантажити відповідний додаток до договору (специфікацію тощо)). 2.2.На виконання вимог Додатку 2 Тендерної документації учасником надано: Договір від 13.04.2023 року №103. Предметом договору є ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку формату А4, папір кольоровий, картон кольоровий). Однак, у наданому учасником листі-відгуку від 03.10.2023р №10-15/98 зазначено предмет договору «ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». Що призводить до невідповідності між предметом договору вказаним у договорі від 13.04.2023 року №103 та листом-відгуком від 03.10.2023р №10-15/9. Отже, учасником не виконано в повній міру вимогу пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. 2.3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати : Лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо або інший аналогічний договір* або його копію разом з лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.