Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 174 743 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 873,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДВОДОКАНАЛ" Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області |
| ЄДРПОУ: | 45665781 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баліоз Юлія |
| Телефон: | 380995416919 |
| E-mail: | fahiveclvk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 24321, Україна, Вінницька область,Ладижин, вул. Процишина, будинок 12 |
6 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Розділом 4 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації що подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Учасник повинен надати згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 9 Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку, та відсутність кредиторської заборгованості. 2) Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено надати лист з підтвердженням надання Учаснику належних і достатніх повноважень з постачання (або розповсюдження, або продажу) на товар, від виробника або офіційного представництва/представника виробника в Україні, чинний на дату подання тендерної пропозиції. Зверніть увагу, що до розгляду будуть приймаються листи , не тільки від виробника(ів) або офіційного представника(ів) представництв в Україні, а також від будь-якої юридичної чи фізичної особи в Україні, яка має повноваження надавати запитувані листи. У разі надання запитуваний лист не від виробника(ів) або офіційного представника(ів) представництв в Україні, юридичній чи фізичній особі яка надала лист учаснику, треба підтвердити свої повноваження на надання такого листа, у рамках даних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Довідка з обслуговуючого банку про відкриття рахунку, та відсутність кредиторської заборгованості. 2) У складі тендерної пропозиції Учасника надано лист авторизації, в якому зазначено що Учасник є виробником запропонованих системних блоків Unicore (i3-12100/H610/16Gb/256GB/400W/Win11Pro), але відсутні документи, що підтверджують надання Учаснику належних і достатніх повноважень з постачання (або розповсюдження, або продажу) на товар від виробника або офіційного представника в Україні на маніпулятор «миша» Maxxter Mc-3B01, клавіатуру Maxxter KBM-U01-UA та монітор LENOVO L27i-4B (67CBKAC1UA). Перелік документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку, та відсутність кредиторської заборгованості. 2) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують надання Учаснику належних і достатніх повноважень з постачання (або розповсюдження, або продажу) на товар від виробника або офіційного представника в Україні на товари: маніпулятор «миша» Maxxter Mc-3B01, клавіатуру Maxxter KBM-U01-UA та монітор LENOVO L27i-4B (67CBKAC1UA).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.