Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 234 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 174,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 45030606 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Щербак |
| Телефон: | +380667952840 |
| E-mail: | poltava@esbu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,місто Полтава, вул.Решетилівська будинок 47 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-08-06-009933-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації); - Копії аналогічних договорів щодо постачання товарів аналогічних предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією та копії документів щодо їх виконання (видаткові накладні). У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надало дві довідки про наявність досвіду виконання 5 аналогічних договорів (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) та копії 6 аналогічних договорів щодо постачання товарів аналогічних предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією та копії документів щодо їх виконання (видаткові накладні). Тобто кількість договорів, зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасника, не відповідає кількості наданих ним копій аналогічних договорів та копій документів щодо їх виконання (видаткові накладні). Так, Учасником надано копію договору № 93 від 12.10.2018, укладеного з Державною аудиторською службою України. Та копію видаткової накладної № 355 від 18.10.2018. Однак у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів даний договір не зазначено. 2) Відповідно до п. 8 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" даного документа не надало. 3) Відповідно до п. 11 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Лист-згоду на обробку персональних даних, надану за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надало Довідку про згоду на обробку персональних даних, яка не відповідає формі, яка наведена у Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до п. 3 розділу 4 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Лист від виробника або його офіційного представництва в Україні запропонованого учасником багатофункціонального пристрою та тонер-картриджа для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" даного листа не надало. 5) Відповідно до п. 5 розділу 4 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Гарантійний лист про те, що при поставці Товару будуть надані завірені копії документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (копії технічних умов; сертифікатів відповідності; технічних паспортів, санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або інших відповідних документів, передбачених законодавством для товарів даного виду). У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надав гарантійний лист про надання документів, які пiдтверджують його якiсть, а саме: завiрену належним чином декларацiю постачальника. 6) У наданому файлі "Кваліфікаційні довідки, гарантійні листи.pdf": - у документах на стор. 63, 67, 68, 69, 92, 101, 103, 114 неправильно зазначено назву предмета закупівлі; - в документах на: стор. 83, 90, 91 зазначено, що вартість товару фіксується на 2022 рік, 2023 рік з гарантією на 12 місяців; стор. 96 зазначений інший замовник; стор. 108 зазначений інший товар; стор. 113 зазначений інший ID закупівлі; стор. 115, 116 зазначено уповноважену особу іншого підприємства. Згідно з п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Враховуючи викладене вище, на виконання п. 43 Особливостей, пункту 1 розділу 1, пунктів 8, 11 розділу 3, пунктів 3, 5 розділу 4 Додатку 2 тендерної документації запропоновано ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надати: - Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції; - Оновлену довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) та Копії аналогічних договорів щодо постачання товарів аналогічних предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією та копії документів щодо їх виконання (видаткові накладні), які відповідають довідці; - Лист-згоду на обробку персональних даних, надану за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; - Лист від виробника або його офіційного представництва в Україні запропонованого учасником багатофункціонального пристрою та тонер-картриджа для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника; - Гарантійний лист про те, що при поставці Товару будуть надані завірені копії документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (копії технічних умов; сертифікатів відповідності; технічних паспортів, санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або інших відповідних документів, передбачених законодавством для товарів даного виду); - відкориговані кваліфікаційні довідки та листи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.