Закупівлю оголошено - 30-07-2025, 19:51. Дата останніх змін - 30-07-2025, 19:51

НУШ Тип 1: Дошка аудиторна магнітно-крейдова стаціонарна, 5 робочих поверхонь

НУШ Тип 1: Дошка аудиторна магнітно-крейдова стаціонарна, 5 робочих поверхонь... Державна закупівля - UA-2025-07-30-010162-a НУШ Тип 1: Дошка аудиторна магнітно-крейдова стаціонарна, 5 робочих поверхонь від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 7/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-30-010162-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-30-012440-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-07-2025, 19:51
по 05-08-2025, 09:00

Дошка для крейди на 5 робочих поверхонь може використовуватись як магнітна для кріплення демонстраційного обладнання, діагональ не менше 2 м. Набір крейди для дошки (біла та кольорова) (не менше 5-ти). Набір магнітів для кріплення до дошки ( неменше 3-х). Набір для кріплення дошки.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
8000
8 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:21725322 Досьє YouControl
Сайт:http://ivanivschoolinternat.in.ua
Контактна особа:Поліщук Вікторія Володимирівна
Телефон:+380965528936
E-mail:szshi@ukr.net
Місцезнаходження:
22432, Україна, Вінницька область,Хмільницький район село Іванів, вулиця Соборна,1
Донор закупівлі
Найменування:Ukraine facility
Місцезнаходження:1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Сайт:https://european-union.europa.eu
Найменування:Ukraine facility
Код за XM-DAC:55000
Контактна особа:Рада Європейського Союзу
Контактний e-mail:press.centre@consilium.europa.eu
Факс:+3222816111
Телефон:+3222816111
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дошка аудиторна магнітно-крейдова стаціонарна

1
штука
22432 , Україна , Вінницька область , Хмільницький район село Іванів , вулиця Соборна,1 ,
по 31-08-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВиднастіннаАктивна30-07-2025, 19:49
БрендАЛМАНТАктивна30-07-2025, 19:49
Кількість робочих поверхонь5одиницяАктивна30-07-2025, 19:49
Кріплення магнітів до поверхніТакАктивна30-07-2025, 19:49
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 19:50:52
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 19:49:21
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          Оплата за товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів з дня поставки товару (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків), безготівковим розрахунком після отримання товару на підставі видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Продавця. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій рахунок. Покупець не несе відповідальності за затримку фінансування договору, яка сталася не з його вини.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-07-2025, 19:49:20
          Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-07-2025, 19:49:20
          Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-07-2025, 19:49:20
          Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-07-2025, 19:49:20
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ