| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А2363 |
| ЄДРПОУ: | 08003386 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роман Круцик |
| Телефон: | +380673605948 |
| E-mail: | zakupivli_a2363@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ! Пунктом 2 «Загальні вимоги до переліку документів, які подаються Учасником» розділу III «Інструкція з підготовки та подання пропозиції» визначено, що Учасник надає в складі своєї пропозиції документи та інформацію відповідно до Додатків 1-6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Багатофункціональний пристрій Epson EcoTank L3270» (код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку). Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» встановлено, що Учасником у складі пропозиції надано довідку «Про досвід виконання аналогічного договору(аналогічних договорів).pdf» яка не відповідає вимогам Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: під аналогічним договором слід розуміти виконаний (завершений) або діючий договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі даної процедури Закупівлі та/або відповідає коду ДК. Керуючись п. 43 Особливостей № 1178 просимо Вас усунути та виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин. З повагою, ЗАМОВНИК!
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.