Закупівлю оголошено - 22-07-2025, 15:44. Дата останніх змін - 05-08-2025, 15:55

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2025-07-22-009174-a Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Військова частина А7381 від 7/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-22-009174-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-22-011078-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 15:44
по 25-07-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
98000
98 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Військова частина А7381
ЄДРПОУ:26630559 Досьє YouControl
Контактна особа:Янишин Степан
Телефон:380962986317
E-mail:evlena2800@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

700
пачка
Україна , Львівська область , Львів ,
по 10-08-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна22-07-2025, 15:34
Товщинавід 105 до 110мікрометрАктивна22-07-2025, 15:34
Непрозорістьвід 92 до 98відсотокАктивна22-07-2025, 15:34
Щільність паперу80грам на квадратний метрАктивна22-07-2025, 15:34
Кількість аркушів500штукаАктивна22-07-2025, 15:34
Білизна CIEвід 168 до 180відсотокАктивна22-07-2025, 15:34
ФорматA4 (210х297 мм)Активна22-07-2025, 15:34
КолірбілийАктивна22-07-2025, 15:34
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 15:44:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 15:34:50
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          . Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації/-ях цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. 3.2. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) чи його неналежного оформлення. 3.3. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. 3.4. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Полігонна, 10Б, примішення 40, 49005, Волкова Марина
          Остаточна пропозиція:
          89 250 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          28-07-2025, 12:56
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-22-009174-a-c1
          Номер договору:
          77С
          Дата підписання договору:
          04-08-2025, 09:00
          Строк дії договору:
          з 04-08-2025 по 09-12-2025
          89 250 UAH
          Ціна договору
          89 250 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          89 250 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          24-07-2025, 09:18:37
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          96 432 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          24-07-2025, 13:28:41
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          96 978 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          24-07-2025, 16:57:31
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ