Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 483 485 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 417,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олефір Юлія |
| Телефон: | 0564920308 |
| E-mail: | anatolevna691@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги згідно пп. 2 п. 50 Постанови: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-08-2025, 11:01 по 24-08-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник звертається з вимогою щодо уточнення: - Привести у відповідність Додаток 1 тендерна форма «Пропозиція» а саме: Додаток 1 тендерна форма «Пропозиція» повинен бути за визначеною формою, відповідно до тендерної документації; - Відповідно до п.5 п.п 5.1 додатку 3, розділу Перелік інших документів та/або інформації, що встановлено Замовником до предмету закупівлі та входять до складу тендерної пропозиції учаснику необхідно надати лист із серійними номерами ноутбуків, що будуть поставлені замовнику артикулу та моделі запропонованого товару технічним вимогам замовника та пропозиції учасника; - Відповідно до п.5 п.п 5.3 додатку 3, розділу Перелік інших документів та/або інформації, що встановлено Замовником до предмету закупівлі та входять до складу тендерної пропозиції Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист з інформацією щодо сервісного центру (центрів), у межах міста розташування Замовника, із зазначенням телефону, адреси, контактних даних - для перевірки даної інформації. Учаснику необхідно усунути невідповідність у встановлений законодавством термін.
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник звертається з вимогою щодо уточнення: Відповідно до п.5 п.п 5.1 додатку 3, розділу Перелік інших документів та/або інформації, що встановлено Замовником до предмету закупівлі та входять до складу тендерної пропозиції учаснику необхідно надати лист із серійними номерами ноутбуків, що будуть поставлені замовнику артикулу та моделі запропонованого товару технічним вимогам замовника та пропозиції учасника; Учаснику необхідно усунути невідповідність у встановлений законодавством термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.