Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 190 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 950 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 38226516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуденко Лілія |
| Телефон: | 7376098 |
| E-mail: | chudenko596@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65017, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Косовська, 2-д |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником: - перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено невідповідності в наданих Учасником документах: - довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, за формою Таблиці 1, заповнена не належним чином, а саме: таблиця не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник не надав на орендоване майно документи, а саме: (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); - форма “Тендерна пропозиція” Вих. № Т/21 від 27 липня 2025 заповнена не належним чином, а саме: сукупність цін всіх позицій, в перерахунку, не співпадає із загальною сумою тендерної пропозиції. Відповідно до цього також не співпадає сума податку на додану вартість (далі - ПДВ) Закупівлі. Сума електронної пропозиції закупівлі співпадає із сумою, яка була надана Учасником у тендерній пропозиції - 179 772,00 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ - 29 962,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 00 копійок), в той час як сума тендерної пропозиції, в перерахунку - 185 329,32 грн (Сто вісімдесят п’ять тисяч триста двадцять дев’ять гривень 32 копійок), в тому числі ПДВ - 30 888,22 грн (Тридцять тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 22 копійок). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи : 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, за формою Таблиці 1 та договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) на орендоване майно. 2. Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником: - перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації; - довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. - учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; - фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті); - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника (крім дати та номеру договору), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника; - довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пунктах 45 і 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Учасником на виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано: 1. Довідка від 10.04.2025 року про те, що законом не передбачено отримання дозволу або ліцензії на провадження діяльності по виготовленню та продажу печаток та штампів. 2. Витяг № 162893 з Реєстру платників єдиного податку. 3. Копію Паспорту громадянина України та ідентифікаційного коду. 4. Довідку про відомості про Учасника. 5. Гарантійний лист щодо дотримання у своїй діяльності норм чинного законодавства України. 6. Довідка від 08.06.2025 року про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 Господарського Кодексу України. 7. Договір № 225/25 від 25.04.2025 р. про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони. 8. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, було виявлено що Учасником НЕ БУЛО НАДАНО наступних документів: - перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей: - довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді); - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації; - довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками; - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони Учасника (крім дати та номеру договору), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника; - довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що Учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним; - інформації щодо відсутності підстав, установлених в пунктах 45 і 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - гарантійний лист (або довідку в довільній формі) Учасника щодо відповідності запропонованого Учасником товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, а також заповнену таблицю відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару згідно з формою, що наведена у Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації; - гарантійний лист від виробника/імпортера, що є офіційним імпортером штемпельної продукції, у якому він гарантує наявність товару в повному обсязі та гарантує здійснити поставку штемпельної продукції по даній закупівлі, у випадку визнання його переможцем, із зазначенням номеру закупівлі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи : 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, за формою Таблиці 1. 2. Для підтвердження наявності зазначеного майна необхідно надати свідоцтво про право власності або договір оренди та довідку 20-ОПП з відображенням вказаних відомостей отриману через електронний кабінет платника податків. 3. Довідка в довільній формі з підтвердженням наявності обладнання та/або можливості виготовлення продукції в разі відсутності електроенергії та інших погроз. 4. Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2. 5. Довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою Таблиці 3. 6. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). 7. Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. 8. Довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. 9. Проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони Учасника (крім дати та номеру договору), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника. 10. Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що Учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним. 11. Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пунктах 45 і 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. 12. Гарантійний лист (або довідку в довільній формі) Учасника щодо відповідності запропонованого Учасником товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, а також заповнену таблицю відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару згідно з формою, що наведена у Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації. 13. Гарантійний лист від виробника/імпортера, що є офіційним імпортером штемпельної продукції, у якому він гарантує наявність товару в повному обсязі та гарантує здійснити поставку штемпельної продукції по даній закупівлі, у випадку визнання його переможцем, із зазначенням номеру закупівлі. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.