Закупівлю оголошено - 21-07-2025, 14:51. Дата останніх змін - 07-08-2025, 14:53

Ноутбук Dell Vostro 3530

Ноутбук Dell Vostro 3530 ... Державна закупівля - UA-2025-07-21-006824-a Ноутбук Dell Vostro 3530 від замовника Військова частина A3955 від 7/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-21-006824-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-21-008625-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 14:51
по 25-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 00:00
по 30-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
252255.66
252 255,66 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 522,56 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина A3955
ЄДРПОУ:07954406 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Пінська
Телефон:+380960322910
E-mail:zakupivli_a3955@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
67701, Україна, Одеська область,м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Ноутбук Dell Vostro 3530
252 255,66 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ноутбук Dell Vostro 3530

11
штука
Україна Одеська область м.Білгород-Дністровський
по 05-09-2025
30213100-6
Портативні комп’ютери


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:55
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:55
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:55
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:55
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "КОМПАКОМ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 30-07-2025 по 07-08-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Миру, 49, приміщення 3, 49000, Віталій Шульц
      Остаточна пропозиція:
      247 995 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      01-08-2025, 16:31

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 31-07-25, 11:44:27
      24

      Повідомлення Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-07-21-006824-a у складі пропозиції. Учасником ТОВ "КОМПАКОМ" з метою участі в закупівлі UA-2025-07-21-006824-a було надано пропозицію. Під час розгляду пропозиції Учасника було встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимоги п. 14.1.1. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)» В складі пропозиції Учасника відсутня відповідна довідка. 2. Відповідно до вимоги п. 14.3. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника закупівлі, яка містить відомості про учасника закупівлі (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців): - реквізити учасника (адреса - юридична та/або фактична, телефон для контактів, e-mail); - код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) / РНОКПП (для фізичних осіб - підприємців); - податковий статус учасника;* - керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, власне ім’я ПРІЗВИЩЕ, телефон для контактів) (для юридичних осіб); - реквізити банку (назва та номер банківського рахунку (IBAN), в якому обслуговується учасник).» Відповідно до вищезазначеного вбачається, що вказана довідка повинна містити інформацію про податковий статус Учасника. Під поняттям «податковий статус» мається на увазі інформацію, щодо того платником якого податку є Учасник: платником ПДВ чи єдиного податку, за якими ставками, тощо. Натомість в складі пропозиції Учасника міститься 2 довідки з інформацією про учасника. В довідці за вихідним №9 взагалі не зазначено жодної інформації щодо податкового статусу Учасника, в довідці за вихідним № 2 зазначено «Статус платника податку: не знаходиться в стані припинення», що більше відповідає характеристикам статусу юридичної особи, а не статусу платника податку. 3. Відповідно до вимоги п. 14.7. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА» Вказана довідка відсутня в складі пропозиції Учасника. 4. Відповідно до вимоги п. 14.11. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «…гарантійний лист виробника та/або гарантійний талон та/або паспорт товару, завірений виробником(офіційним дистриб’ютором) із зазначенням гарантійного терміну на товар. Гарантійний термін складає не менше 12 місяців.» Учасником в складі пропозиції не надано документи на підтвердження гарантійного терміну та товар. 5. Відповідно до вимоги п. 14.13. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «Гарантійний лист, що Учасник не пропонує та не поставлятиме товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран.» Вказаний гарантійний лист відсутній в складі пропозиції Учасника. 6. Відповідно до вимоги п. 14.15. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо Учасника або керівника учасника закупівлі. Дата видачі документа не раніше ніж за 30 діб до подання.» Учасником в складі пропозиції не надано повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Відповідно до п. 8 Постанови КМУ № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати наступні документи: 1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника закупівлі, яка містить відомості про учасника закупівлі із зазначенням податкового статусу Учасника (чи є Учасник платником ПДВ чи платником єдиного податку, за якими ставками, тощо). 3. В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА. 4. Гарантійний лист виробника та/або гарантійний талон та/або паспорт товару, завірений виробником(офіційним дистриб’ютором) із зазначенням гарантійного терміну на товар. Гарантійний термін складає не менше 12 місяців. 5. Гарантійний лист, що Учасник не пропонує та не поставлятиме товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. 6. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо Учасника або керівника учасника закупівлі. Дата видачі документа не раніше ніж за 30 діб до подання.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-08-25, 11:44:27
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-07-21-006824-a-a1
      Номер договору:
      72
      Дата підписання договору:
      06-08-2025, 12:00
      Строк дії договору:
      з 06-08-2025 по 25-12-2025
      Інформація про підписанта постачальника
      ПІБ підписанта:
      Віталій Шульц
      E-mail підписанта:
      vit6922@gmail.com
      Посада підписанта:
      Директор
      Підписант діє на підставі:
      Статуту
      Номер IBAN:
      UA723052990000026006050603119
      Телефон підписанта:
      0633695642
      247 995 UAH
      Ціна договору
      206 662,50 UAH
      Ціна договору без ПДВ

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВ "КОМПАКОМ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      247 995 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      29-07-2025, 14:19:54
      Документи:
      Тип документа:

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:54:28
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:55
            Інший
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:55
            Інший
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:55
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:51:55
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ