Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 029 466,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 147,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
| ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
| Контактна особа: | Черняєв Святослав Юрійович |
| Телефон: | 380445260186 |
| E-mail: | cherniaiev@ukrcsm.com |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
3 |
ПРОТОКОЛ уповноваженої особи м. Київ № 3-23/850 від 08.08.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: Товариства з обмеженою відповідальністю «ТехноЮг» (далі – Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2). за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-21-006301-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості), передбачених Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі – Закону), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Дмитро КІТ
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») ПРОТОКОЛ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ м. Київ № 3-23/852 від 11.08.2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником № 1 Товариством з обмеженою відповідальністю «ТехноЮг» (надалі – ТОВ «ТехноЮг») у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-21-006301-a Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (надалі – Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду першого питання порядку денного: 04.08.2025 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) (оголошення № UA-2025-07-21-006301-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.08.2025 р. стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «ТехноЮг». 08.08.2025 р. уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТехноЮг». Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «ТехноЮг» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТехноЮг» вимогам тендерної документації виявила наступне: Відповідно до вимог п. 11.1 Додатку № 1 та п. 2.2. Додатку № 3 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) повинен постачатися у присутності представника постачальника. Учасником ТОВ «ТехноЮг» надано гарантійний лист від 01.08.2025 р. Вих.№Т/1432, у якому зазначена наступна інформація: «ТехноЮг» гарантує, що товар буде поставлений у строки, кількості та відповідності до технічних характеристик. Строк поставки: до 31.12.2025 року, поставка окремих партій замовленого Товару здійснюється протягом 5 робочих днів з дати направлення Покупцем письмової заявки Постачальнику. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: вул. Метрологічна, 4, м. Київ, 03143. Учасник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до передачі його Покупцю. Однак, інформація про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг») відсутня. Отже, учасник торгів ТОВ «ТехноЮг» у складі тендерної пропозиції не надав гарантій, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг»), що є порушенням вимог п. 11.1 Додатку № 1 та п. 2.2. Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно п.4 додатку № 1 до тендерної документації учасник торгів має надати довідку довільної форми, в якій має зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Серед наданих документів учасником ТОВ «ТехноЮг» відсутня довідка довільної форми про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні. Отже, учасник торгів ТОВ «ТехноЮг» у складі тендерної пропозиції не надав довідки довільної форми про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні, що є порушенням п.4 додатку № 1 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасника ТОВ «ТехноЮг» щодо закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-07-21-006301-a. 2. Направити, шляхом розміщення в електронній системі закупівель, учаснику відкритих торгів за ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) ТОВ «ТехноЮг» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до вимог п. 11.1 Додатку № 1 та п. 2.2. Додатку № 3 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) повинен постачатися у присутності представника постачальника. Учасником ТОВ «ТехноЮг» надано гарантійний лист від 01.08.2025 р. Вих.№Т/1432, у якому зазначена наступна інформація: «ТехноЮг» гарантує, що товар буде поставлений у строки, кількості та відповідності до технічних характеристик. Строк поставки: до 31.12.2025 року, поставка окремих партій замовленого Товару здійснюється протягом 5 робочих днів з дати направлення Покупцем письмової заявки Постачальнику. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: вул. Метрологічна, 4, м. Київ, 03143. Учасник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до передачі його Покупцю. Однак, інформація про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг») відсутня. Отже, учасник торгів ТОВ «ТехноЮг» у складі тендерної пропозиції не надав гарантій, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг»), що є порушенням вимог п. 11.1 Додатку № 1 та п. 2.2. Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно п.4 додатку № 1 до тендерної документації учасник торгів має надати довідку довільної форми, в якій має зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Серед наданих документів учасником ТОВ «ТехноЮг» відсутня довідка довільної форми про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні. Отже, учасник торгів ТОВ «ТехноЮг» у складі тендерної пропозиції не надав довідки довільної форми про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні, що є порушенням п.4 додатку № 1 до тендерної документації. «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНІТВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ»: 1. Гарантійний лист з інформацією про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг»). 2. Довідку довільної форми в якій має зазначити дані про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні. 3. Забезпечити оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель у встановленому порядку. Уповноважена особа Дмитро КІТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.