Закупівлю оголошено - 18-07-2025, 15:08. Дата останніх змін - 03-09-2025, 11:45

Комп’ютерне обладнання (монітори 9шт)

Комп’ютерне обладнання (монітори 9шт)... Державна закупівля - UA-2025-07-18-008569-a Комп’ютерне обладнання (монітори 9шт) від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 7/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-18-008569-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-07-2025, 15:08
по 24-07-2025, 08:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-07-2025, 17:00
по 29-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
226530
226 530 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 132,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:130 Відділ закупівель
Телефон:380986395066
E-mail:tender130@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Комп’ютерне обладнання (моніто ...
226 530 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Монітор iiyama ProLite LH5541UHS-B2 (LH5541UHS-B2) або еквівалент

9
штука
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2025 по 15-09-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
ТОВ "Українські Інфосистеми"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-07-2025 по 06-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Олени Теліги, будинок 4, 04112, Пятов Андрій Валентинович
Остаточна пропозиція:
225 810 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-08-2025, 11:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-18-008569-a-a1
Номер договору:
ДОГОВІР ЗАКУПІВЛІ № 088-593\2025 від 25.08.2025
Дата підписання договору:
25-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 25-08-2025 по 30-12-2026
225 810 UAH
Ціна договору
225 810 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Українські Інфосистеми"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
225 810 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 14:01:05
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність обороту (доходу) учасника за останній звітний період: 2024рік на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 15:08:21
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        sign.p7s
        Оголошення про проведення закупівлі
        приватнийЕкспортовано:18-07-2025, 15:08:30
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 15:08:21

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Комп’ютерне обладнання (монітори 9шт)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обороту (доходу) учасника за останній звітний період: 2024рік на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 15:08:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обороту (доходу) учасника за останній звітний період: 2024рік на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати») 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи). Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Комп’ютерне обладнання (монітори 9шт)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-07-2025, 15:08:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              .1.Довідка згідно форми №1 з інформацією про виконання не менше 2(двох) аналогічних* раніше укладених договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) протягом 2024-2025 років. 1.2. Скановані копії документів принаймні по 2-х договорах , *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання оргтехніки та/або ноутбуків та/або персональних комп’ютерів та/або комплектуючих до них. 1.2. Скановані копії документів принаймні по 2-х договорах, зазначених у довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на кожен договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ