| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 297 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 485 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1241 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 14323422 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Пиц |
| Телефон: | +380686266456 |
| E-mail: | d.pyts@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
| Місцезнаходження: | 00-926, Республіка Польща, Masovian,Warsaw, 2 Wspólna St., 4 |
| Сайт: | https://www.gov.pl/web/funds-regional-policy |
| Найменування: | Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
| Код за PL-REGON: | 140315583 |
| Контактна особа: | NEXT Польща — Україна 2021-2027 |
| Контактний e-mail: | kancelaria@mfipr.gov.pl |
| Факс: | +48222500130 |
| Телефон: | +48222500130 |
2 |
Шановний Учаснику! У процесі розгляду Вашої пропозиції, поданої в межах спрощеної закупівлі UA-2025-07-18-004228-a, встановлено наявність таких невідповідностей: 🔸 Відсутні документи, передбачені Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: • пункт 7 – не надано гарантійного листа, яким учасник підтверджує дотримання вимог чинного законодавства, зокрема, постанов КМУ №187, №426, Закону України «Про санкції» та інших. • пункт 11 – відсутній гарантійний лист про надання всіх документів у паперовому вигляді у разі перемоги в закупівлі. • пункт 13 – не надана довідка НАЗК про відсутність відомостей про себе та про юридичну особу щодо застосування заходів кримінально-правового характеру за корупційні правопорушення. • пункт 18 – відсутній витяг про відсутність притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності, судимості або обмежень. Документи, оформлені некоректно або з порушенням вимог: • пункт 6 – гарантійний лист щодо санкцій згідно з Законом України «Про санкції» надано без зазначення актуального формулювання або без конкретизації, передбаченої оголошенням (відсутні згадки про управління активами АРМА у разі їх наявності). • пункт 10 – документи, що підтверджують якість товару, надані не в повному обсязі: відсутні декларація відповідності та/або сертифікат якості на самі ноутбуки. У зв’язку з цим просимо надати виправлені та/або оновлені документи через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання виправлених документів: до 13:00 год. 05 серпня 2025 року. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі неусунення зазначених невідповідностей у встановлений строк, замовник має право відхилити тендерну пропозицію. У разі виникнення запитань або необхідності уточнень просимо звертатися через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.