Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 395,80 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 701,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЛІСОВІ РЕПРОДУКТИВНІ РЕСУРСИ" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45397074 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Свідерська Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 380679763301 |
| E-mail: | tetiana.sviderska@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 08001, Україна, Київська область,Макарів, вул. Ярослава Мудрого, 17/1 |
1 |
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТехноЮг» за процедурою відритих торгів по предмету: Канцелярські товари, офісне устаткування та приладдя, код ДК021-2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (UA-2025-07-18-003936-a), Замовник ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» в особі закупівельника ФІЛІЯ «ЛІСОВІ РЕПРОДУКТИВНІ РЕСУРСИ», повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 01.08.2025. Уповноважена особа КЕП Тетяна СВІДЕРСЬКА.
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Замовник надсилає учаснику ТОВ ТехноЮг повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №256 від 15.12.2023р. та лист-відгук. Проте в довідці зазначено код ДК 021:2015, без зазначення предмету договору або найменування поставленого Товару, що є невідповідністю. 1.2. Відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції Відомості про учасника (згідно примірної форми розділу VIII тендерної документації), зокрема із підтвердженням та гарантією, що учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (пункт 12 примірної форми розділу VIII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості учасника (файл «відомості про учасника.pdf»), однак у них відсутнє зазначене підтвердження та гарантія, що є невідповідністю. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: –п. 1.1.1 та п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору/найменування поставленого Товару; номеру та дати укладення договору; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку канцелярських товарів. 3.2. Уточнені відомості про учасника (згідно примірної форми розділу VIII тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження уточнених або нових документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.