Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 364 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 822,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
| ЄДРПОУ: | 43343797 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Володимирович Поповиченко |
| Телефон: | +380370542318 |
| E-mail: | cemdbuk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. Еріха Кольбенгаєра, буд. 8 |
4 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ", у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер в зборі). Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "КОМПАКОМ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "КОМПАКОМ", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника вимогам згідно Додатків тендерної документації, а саме: - учасником надано довідку про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору, в якій відсутня інформація про вартість договору, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, телефон) та посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений аналогічний договір із обов’язковим зазначенням ідентифікатора закупівлі, що суперечить вимогам додатку № 1 до ТД; - учасником не надано гарантійний лист про те, що строк гарантії на товар та комплектуючі частини до нього повинен складати не менше 12 місяців від дати отримання товару, але в будь-якому випадку не менше від строку гарантії виробника, що суперечить вимогам Додатку № 2 до ТД - учасником не надано гарантійний лист про те, що при виявленні Замовником дефектів товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен їх усунути за власний рахунок, що суперечить вимогам Додатку № 2 до ТД - учасником не надано підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним та якісним вимогам Замовника у вигляді фото реального товару, що пропонується до постачання, що суперечить вимогам Додатку № 2 до ТД З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ", пропонуємо протягом 24-х годин привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації, а саме надати: 1. Довідку про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, яка повинна містити інформацію про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, телефон), посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений аналогічний договір із обов’язковим зазначенням ідентифікатора закупівлі. Інформація про укладання аналогічного договору повинна знаходитися у вільному доступі в електронній системі закупівель на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. 1.2. Копія виконаного договору, зазначеного у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. 1.3. Лист відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Гарантійний лист про те, що строк гарантії на товар та комплектуючі частини до нього повинен складати не менше 12 місяців від дати отримання товару, але в будь-якому випадку не менше від строку гарантії виробника. 3. Гарантійний лист про те, що при виявленні Замовником дефектів товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен їх усунути за власний рахунок. 4. Фото реального товару, що пропонується до постачання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.