Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 362 187 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 621,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). |
| ЄДРПОУ: | 39007616 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пономаренко Світлана Валеріївна |
| Телефон: | 380442358042 |
| E-mail: | zakupivli_103@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО , будинок 37Б |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів (інформації) які подаються учасником в складі тендерної пропозиції процедури закупівлі», а саме Таблиця 1 Учасник повинен подати: - Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою наведеною у Додатку 5 (на підтвердження поданої інформації надати сканований оригінал(и) договору(рів), зазначені у довідці, на постачання аналогічного товару та видаткові накладні, в повному обсязі з підписами та печатками з обох сторін за період 2022-2025 рр.). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору відповідно до Додатку 5 та скановану копію аналогічного договору № 1504-15 від 15.04.2025 р. та копію видаткової накладної № 11 від 15.04.2025 р. в якій відсутня дата та номер договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - надати сканований оригінал аналогічного договору із додатками до договору та сканований оригінал видаткової накладної на постачання аналогічного товару, в повному обсязі, що оформлені належним чином з підписами та печатками з обох сторін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.