Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 300,01 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МУХІН |
| Телефон: | 380504867544 |
| E-mail: | a.mukhin@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" , (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Поставка знищувачів документів для філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-07-11-006277-a ) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Пункт 1.3. Таблиці №3 Продовження додатка №1 тендерної документації, 2. Пункт 3 підпункт 3.1. та підпункт 3.1.1. Таблиці №1 Додатка №1 тендерної документації. 3. пункт 2.1 Таблиці №3 Продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1.Учасником процедури закупівлі надано Лист-згода керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», але немає підпису.2.Учасник надав довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, але договір вказаний в таблиці № 19/1-73д від 14.05.2018 р, укладений раніше чим вказано в тендерній документації Замовника, Договір з додатками та позитивним листом –відгуком, який підвантажений учасником, та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку, вказаний 2018 рік.3. Учасник не в повному обсязі надав документальне підтвердження, а саме декларацію, або декларацію про відповідність, або звіт, або висновок, або паспорт, або свідоцтво, або сертифікат, або сертифікат відповідності на товар, який наведений у Таблиці розділу 2 Додатка № 5 тендерної документації та в яких зазначена інформація про виробника товару.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Учасник процедури закупівлі повинен завантажити Лист-згоду керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», за формою наведеною в тендерній документації.2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений після 01.01.2020 року. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити документальне підтвердження досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору з додатками та позитивним листом -відгуком, який свідчать про виконання договору та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог підпунк 3.1. Таблиці №1 Додатка №1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити документальне підтвердження. а саме надати декларацію, або декларацію про відповідність, або звіт, або висновок, або паспорт, або свідоцтво, або сертифікат, або сертифікат відповідності на товар, який наведений у Таблиці розділу 2 Додатка № 5 тендерної документації та в яких зазначена інформація про виробника товару. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.