Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 19:16. Дата останніх змін - 31-07-2025, 12:36

канцелярські матеріали для забезпечення діяльності Центру гуманітарного розмінування (код ДК 021:2015 30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне)

канцелярські матеріали для забезпечення діяльності Центру гуманітарного розмінування (код ДК 021:2015 30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2025-07-10-011814-a канцелярські матеріали для забезпечення діяльності Центру гуманітарного розмінування (код ДК 021:2015 30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне) від замовника Центр гуманітарного розмінування від 7/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-011814-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-10-014701-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 19:16
по 15-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 19:16
по 18-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-07-2025, 13:10
по 18-07-2025, 13:33

Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
154226.64
154 226,64 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:771,13 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Центр гуманітарного розмінування
ЄДРПОУ:45011096 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Гайдай
Телефон:+380932706020
E-mail:s.gajdaj@uachd.gov.ua
Місцезнаходження:
01008, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
канцелярські матеріали для заб ...
154 226,64 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-07-2025, 13:10
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4: Основна вага (щільність), ISO 536 – не менше 80 г/м2; Товщина, ISO 534 – не менше 110 мкм; Вологість, ISO 287 – не більше 4,3 %; Білизна, ISO 11475 - не менше 169 %; Яскравість, ISO 2470 – не менше 112 %; Непрозорість, ISO 2471 - не менше 93 %; Кількість аркушів у пачці: 500 аркушів. Вимоги до упаковки: товар повинен бути упакований належним чином у вологостійку упаковку, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах.

500
пачка
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова автоматична: Вид - кулькова. Тип ручки - автоматична. Товщина лінії 0,5-0,7мм. Довжина стрижня не менше 107 мм. Корпус виконаний з пластику, каучуковий грип, із зажимом (кліпом), колір корпусу асорті (фіолетовий, рожевий, блакитний, зелений). Колір чорнила - синій.

400
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олівець чорнографітний: Твердість HB; з гумкою на кінці. Довжина корпусу не менше 187 мм. Орієнтовний діаметр грифеля 2,2мм. Заточений. Упаковка – пластикова туба.

300
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-реєтратор А4 (70 мм): Формат А4. Ширина корінця, мм - не менше 70/75мм (внутр./зовн.). Обкладинка виготовлена з картону товщиною не менше 2 мм (щільність не менше 1100 г/м²). Зовні обтягнутий кольоровою полімерною плівкою, всередині папка вкрита гладким папером. Має арочний механізм фіксації документів, металевий протектор, змінний двосторонній індекс на торці, кільце на торці, замки фіксації закритого положення. Колір - пастельний бірюзовий, пастельний рожевий, пастельний бузковий, пастельний м'ятний.

50
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-реєтратор А4 (50 мм): Формат А4. Ширина корінця не менше 50/55 мм (внутр./зовн.). Обкладинка виготовлена з картону товщиною не менше 2 мм (щільність не менше 1100 г/м²). Зовні обтягнутий кольоровою полімерною плівкою, всередині папка вкрита гладким папером. Має арочний механізм фіксації документів, металевий протектор, змінний двосторонній індекс на торці, кільце на торці, замки фіксації закритого положення. Колір - чорний, темно-синій, бірюзовий, блакитний, салатовий, бузковий.

20
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-швидкозшивач глянець А4 з перфорацією: Формат - А4. Товщина (верх/низ) не менше 120/160 мкм. Матеріал – поліпропілен/пластик. З механізмом "вусики". Кишеня зі змінним індексом для підпису папок на лицьовій стороні. Колір - чорний, синій, зелений, червоний.

80
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-куточок А4: Формат А4. Матеріал – поліпропілен/пластик, товщиною не менше 180 мкм. Повинно бути висікання на лицьовій стороні. Колір - асорті.

90
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файл для документів Premium А4+: Папка-файл(файл) для документів, А4+, товщина не менше 50 мкм. Призначений для зберігання і захисту документів. Фактура -глянець. Матеріал – поліпропілен. Бічна перфорація. 100 шт./пач

50
паковання
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндери 51 мм: Затиски для паперу, орієнтовною шириною 51 мм. Матеріал: антикорозійний метал з фарбуванням в чорний колір Поставляються в упаковці з картону по 12 штук.

42
паковання
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндери, 25 мм: Затиски для паперу, орієнтовною шириною 25 мм. Матеріал: антикорозійний метал з фарбуванням в чорний колір Поставляються в упаковці з картону по 12 штук.

42
паковання
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скріпки круглі/100шт: Довжина не менше 50 мм, форма: округла, матеріал: антикорозійний метал, нікельовані. Поставляються в упаковці з картону по 100 штук.

42
паковання
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чинка: Тип – з контейнером. Форма – куб. Пластиковий корпус. 1 отвір для заточування олівців стандартного діаметру 8 мм. Лезо з нержавіючої сталі. Колір – синій, чорний, сірий

42
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей-олівець: Маса не менше 15 грам. На основі PVР (полівінілпіролідон). Не містить розчинників. Призначення - для склеювання паперу, картону, фотографій, тканини.

42
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ластик: Матеріал - напівпрозорий вініл (PVC), супер-м'який. Розмір не менше - 40*35*14 мм. Не містять фталатів. Кольори – рожевий, зелений, помаранчевий, жовтий

42
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для нотаток, білий: Орієнтовний розмір блоку 90*90*30 мм, Якісний офсетний папір. Щільність паперу не менше 55-60 г/м2. Орієнтовна кількість аркушів у блоці – 330 шт. Колір – білий. Упаковка – прозора плівка.

42
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для нотаток, кольоровий: Орієнтовний розмір блоку - 90*90*30 мм. Якісний офсетний папір, щільність паперу, не менше 55-60 г/м2. Орієнтовна кількість аркушів у блоці – 330 шт. Колір - 50 % аркушів білого кольору + 50 % аркушів кольорових аркушів. Упаковка - прозора плівка.

42
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стікери-закладки, пластикові: Орієнтовні розміри, мм - 12*45мм. Не менше 125 шт. (5 блоків різних кольорів (рожевий, фіолетовий, м’ятний, жовтий, персиковий) на пластиковій підкладці. З клейовим шаром. Можливе багаторазове переклеювання - легко видаляються з поверхонь, не залишаючи слідів клею на поверхні.

110
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт В4: Конверт B4. Розмір - 250*353*40 мм. Папір крафт., СКЛ самоклеючий з силіконовою стрічкою. З розширенням 40 мм. Клапан прямий (боковий).

160
штука
01601 Україна м. Київ Київ вул. Хрещатик 34
по 12-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-07-2025 по 26-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бучанський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, будинок 4Б, кабінет 210, 08130, Світлана Житнікова
Остаточна пропозиція:
147 636,84 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
154 176,84 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-07-2025, 15:30
Період подачі оскарження:
по 29-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-07-25, 14:41:23
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" (далі – учасник), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-011814-a, предмет закупівлі «Канцелярські матеріали для забезпечення діяльності Центру гуманітарного розмінування». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної пропозиції надано в тому числі разом з довідкою вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу від 10.07.2025 року №108 копію балансу на 31.03.2025 р та звіту про фінансові результати за І квартал 2025 р., копію рішення одноособового учасника ТОВ «КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ» від 26 лютого 2020 року (далі – Рішення) тощо. Разом з тим, в наданих документах виявлено невідповідності (суперечлива інформація) в частині наявності обмежень уповноваженої особи учасника щодо укладання договорів згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів і надання відповідних копій документів/рішення одноособового учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Замовником було встановлено в п. 5.1. «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції» додатку 1 до тендерної документації вимогу: «У разі наявності обмежень у уповноваженої особи учасника щодо укладання таких договорів згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою). Якщо згідно установчих (статутних) документів учасника у підписанта договору наявні обмеження щодо укладання договору, які залежать від % майна юридичної особи та/або % балансу юридичної особи та учасник не надає відповідного протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору, такий учасник додатково надає копії завірені підписом печаткою учасника: - Балансу підприємства (форма № 1) за відповідний період з відміткою про прийняття контролюючим органом або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою.; - Звіту про фінансові результати (форма № 2) за відповідний період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою;» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема: - інформації (копії документів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, зокрема в частині чинності Рішення. - у разі наявності обмежень уповноваженої особи учасника щодо укладання договорів згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою). - якщо згідно установчих (статутних) документів учасника у підписанта договору наявні обмеження щодо укладання договору, які залежать від % майна юридичної особи та/або % балансу юридичної особи та учасник не надає відповідного протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору, такий учасник додатково надає копії завірені підписом печаткою учасника: - Балансу підприємства (форма № 1) за відповідний період з відміткою про прийняття контролюючим органом або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою.; - Звіту про фінансові результати (форма № 2) за відповідний період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою;».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-07-25, 14:41:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-011814-a-c1
Номер договору:
2025-21
Дата підписання договору:
31-07-2025, 11:30
Строк дії договору:
з 31-07-2025 по 31-12-2025
147 636,84 UAH
Ціна договору
123 030,70 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "САМТЕКС-2000"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-07-2025 по 26-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Скоропадського Павла Гетьмана (Голос. Солом. Шевч. р-ни) будинок 11/61 нежиле приміщення 69 (в літері А), 01024, Юрій Лісовський
Остаточна пропозиція:
146 892 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
147 664,08 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-07-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "САМТЕКС-2000"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
146 892 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
147 664,08 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-07-2025, 17:55:06
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
147 636,84 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
154 176,84 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-07-2025, 17:25:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 19:17:28
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 19:16:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 19:16:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 19:16:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 19:16:42
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 19:16:42
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 19:16:42

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Дата архівування:
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Дата архівування:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Дата архівування:
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту канцелярські матеріали для забезпечення діяльності Центру гуманітарного розмінування (код ДК 021:2015 30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-07-2025, 19:16:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ