Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 417 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 087,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728402 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сарлачан Наталя Валеріївна |
| Телефон: | 380672435338 |
| E-mail: | n.v.sarlachan@izm.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2025-07-10-009862-a) - ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. Згідно з вимогами п.1 Додатку 2 до тендерної документації Закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2025 №1, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору Учаснику необхідно надати, зокрема, Довідку за формою 1 (далі - Довідка), що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, та копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього. Учасником, ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» (далі – Учасник), у складі документів тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 11.07.2025 №Гр-0036098/7 (файл Додаток 2 аналогічній договір.pdf у складі архівного файлу аналогічний договір.rar, далі - Довідка) за встановленою формою та копію Договору від 09.12.2024 № 145 на поставку офісного устаткування та приладдя різного Державному закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» (файл Договір.pdf у складі архівного файлу аналогічний договір.rar). При оформленні Довідки Замовником виявлені невідповідності: - У стовбці «Стан виконання аналогічного договору» Довідки Учасником зазначено, що строк дії договору, вказаного в Довідці – до 20.12.2024. Проте, згідно з п. 12.1 Договору від 09.12.2024 № 145 термін дії Договору – до 31.12.2024. - У стовбці «ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)» Учасником замість наведення посилання на закупівлю в електронній системі закупівель (на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/uk) наведено посилання на зазначену закупівлю в особистому кабінеті користувача на авторизованому майданчику Zakupivli.Pro, до якого Замовник не має доступу та не може перевірити посилання. Таким чином, з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи закупівель виправлену Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: 1) вірного терміну дії аналогічного договору відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції господарського договору; 2) посилання на закупівлю за аналогічним договором відповідно до наведених у Довідці даних на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/uk. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.