Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 495 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 475 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 38226516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуденко Лілія |
| Телефон: | 7376098 |
| E-mail: | chudenko596@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65017, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Косовська, 2-д |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: - перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - форма “Тендерна пропозиція” (Вих.№ 15/07-04 від 15.07.2025 року) заповнена не належним чином, а саме: в пункті 9 вказана невірна кількість днів, протягом яких буде діяти дана тендерна пропозиція. Відповідно до пункту 4 розділу 3 даної тендерної документації - тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - Довідка, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Вих. № 15/07-01 від 15.07.2025 року) заповнена не повністю, а саме відсутні дані: Генератор FORTE FG 3500 (FORTE FG 3500); Автомобіль SUZUKI, модель New SX4 1.4L 4WD GLX 6 AT; Ноутбук NB INSP-5558 C13-5005U 15” 4GB/1TB LIN 1553410DDL-T1 DELL; Ноутбук Fujitsu Lifebook T904 (VFY; T9040M75B2RU); Ноутбук Lenovo Z510 (59402575); Ноутбук Lenovo IdeaPad 700-15 (80RU0082UA)White; Смартфон Нuawei Nоva 5T 6/128GB Black; Термінал Apple iPhone 5S 32 Gb gold’’як новий”. Дані складові частини матеріально-технічної бази Учасника представлені в інвентарних картках та/або в наказах про введення в експлуатацію, які Учасник самостійно надав у складі Тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.