Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 10:01. Дата останніх змін - 30-07-2025, 14:20

Канцелярські товари

Канцелярські товари... Державна закупівля - UA-2025-07-10-001514-a Канцелярські товари від замовника Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" від 7/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-001514-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-10-001900-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 10:01
по 16-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 00:00
по 21-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-07-2025, 15:39
по 21-07-2025, 16:02

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (докладно зазначені в окремому файлі). Характеристикою визначення товару як еквіваленту вважається якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: товар вважатиметься еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
35000
35 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:300 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
ЄДРПОУ:21606480 Досьє YouControl
Контактна особа:Загоровський Андрій Володимирович
Телефон:380444682868
E-mail:kyivexp@gmail.com
Місцезнаходження:
04073, Україна, м. Київ,вул. Кирилівська, будинок 113
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Канцелярські товари (40 позиці ...
35 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-07-2025, 15:39
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Канцелярські товари (40 позицій)

1
лот
04073 Україна м. Київ вул. Кирилівська, 113
з 22-07-2025 по 08-08-2025
30192700-8
Канцелярські товари


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, вулиця Хмельницького Б., будинок 119а, 79019, тендерний відділ
Остаточна пропозиція:
24 029,46 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 029,46 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-07-2025, 12:29
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-001514-a-b1
Номер договору:
20250730-2
Дата підписання договору:
30-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 30-07-2025 по 31-12-2025
24 029,46 UAH
Ціна договору
20 024,55 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
24 029,46 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 029,46 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-07-2025, 12:16:16
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОФІС-КИТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
25 905,84 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
25 905,84 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-07-2025, 17:22:09
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-07-2025, 10:04:26
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 13:09:47
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 10:02:18
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 13:08:58
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 10:02:18
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ