Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 108 938 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 089,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
6 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1 Згідно з пунктом 1 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. 1.2. Згідно з підпунктом 3.2. пункту 3 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). 1.3. Згідно з підпунктом 3.12. пункту 3 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або інший документ на предмет закупівлі). Паспорт якості на товар та/або інструкцію з експлуатації товару. Надані Учасником документи мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та викладені українською мовою. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано: лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. 2.2. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано: копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). 2.3. У складі пропозиції надано документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару, інструкцію з експлуатації, які викладені не українською мовою. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати: лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору 3.2. Надати: копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). 3.3. Надати: копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або інший документ на предмет закупівлі). Паспорт якості на товар та/або інструкцію з експлуатації товару. Надані Учасником документи мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та викладені українською мовою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.