Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 298 629 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 986,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Луцький національний технічний університет |
| ЄДРПОУ: | 05477296 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бородай Олена Юріївна |
| Телефон: | 380332746154 |
| E-mail: | dz@lntu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 43018, Україна, Волинська область,Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА на закупівлю Графічні планшети за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30237450-8 Графічні планшети), UA-2025-07-09-005003-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступну невідповідность. 1. перелік виявлених невідповідностей: - не подано документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" подано договір № 263 від 25.09.2023р., UA -2023-08-11-009256-a та договір № 83 від 14.09.2023р., UA-2023-08-23-012672-a, згідно яких предметом даних договорів є Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015 30210000-4 (Комп'ютери і планшети), що не відповідає заявленому предмету закупівлі Графічні планшети за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30237450-8 Графічні планшети). Окрім того, згідно з договором № 263 від 25.09.2023р учасник постачає Планшет Lenovo Yoga Tab 11 8/256 LTE Storm Grey, YT-J706K та згідно з договором № 83 від 14.09.2023р. учасник постачає Планшет Lenovo Tab M10 Plus 3rd Gen 4/128 LTE Storm Grey, які є звичайними мультимедійними планшетами. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток №2 «Кваліфікаційні критерії» п. 1 «Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію» «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, які визначені в аналогічному договорі. Аналогічним договором вважається договір щодо поставки аналогічного за предметом закупівлі товару»; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1; - Аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, які визначені в аналогічному договорі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.