Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 225 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Університет Григорія Сковороди в Переяславі |
| ЄДРПОУ: | 04543387 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лесик Людмила Олександрівна |
| Телефон: | 0663675058 |
| E-mail: | buhgalt2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08401, Україна, Київська область,Переяслав, вул. Сухомлинського, буд. 30 |
1 |
Керуючись пунктом 43 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, та Положенням про уповноважену особу винесено на розгляд наступне питання: 16.07.2025р. відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 «Компютерне обладнання» (багатофункціональний пристрій) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙМ СКІЛ». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника у процедурі відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2025-07-08-003938-а було виявлені такі невідповідності, а саме: - відсутність у складі тендерної пропозиції документів які передбачені тендерною документацією – довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).Аналогічним вважається договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі. (Додаток №3), - Учасник торгів повинен надати оригінал листа (листів) про повноваження від виробника, чи офіційного представництва виробника в Україні, чи офіційного дистриб’ютора в Україні ( якщо повноваження такого підтверджені виробником), що підтверджує право Учасника торгів постачати запропоновані принтери та БФП на території України, та на які розповсюджуються гарантійні зобов’язання компанії виробника. (листи мають містити найменування Учасника, найменування Замовника, перелік товару та номер цієї закупівлі в електронній системі ProZorro). У разі надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. (Додаток №3). - Учасник у складі своєї пропозиції подає гарантійний лист, що протягом всього гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз товару від Замовника на обслуговування і повернення її Замовнику буде здійснюватися транспортом Постачальника за його рахунок. Усунення недоліків товару має бути протягом чотирнадцяти днів з дати направлення письмового повідомлення Постачальнику. (Додаток №3), - Довідка в довільній формі, в якій учасник має зазначити місце реєстрації та підтвердити факт, що він не зареєстрований на території, яка віднесена до переліку офшорних зон, затвердженого Кабінетом Міністрів України. (Додаток №3), - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.(Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). (Додаток №3).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.