| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 29 945 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 299,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 34813174 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Трапезнікова Наталія Вікторівна |
| Телефон: | +380678206877 |
| E-mail: | kropyv_fin@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, Віктора Чміленка, 33 |
1 |
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛ № 81 09 липня 2025року м. Кропивницький Щодо прийняття рішення за предметом закупівлі Картриджі до копіювальної техніки, код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, ІПН 1974306055 (далі — Учасник) у пропозиції та/або подання яких вимагалося в оголошенні щодо закупівлі за спрощеною закупівлею Картриджі до копіювальної техніки, код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (далі-Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-26-008403-а. 2. Щодо Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі, у спосіб та у строк, визначений в Особливостях здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу Оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутні документи та інформація відповідно Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк та в порядку, визначеному Особливостями: 3.1. Документи та інформація відповідно до Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до Особливостей необхідно повідомити Учасника повідомленням із вимогою про усунення невідповідностей у спосіб та у строк, визначений Особливостями. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасником щодо Закупівлі. 2. Повідомити Учасника повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей у спосіб та у строк, визначений Особливостями. Уповноважена особа Управління Держспецзв’язку в Кіровоградській області Наталія ТРАПЕЗНІКОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.