Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 387 480 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 874,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://securitypolice.com.ua/ |
| Контактна особа: | Христина Кузів |
| Телефон: | +380675979029 |
| E-mail: | hkuziv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44 |
2 |
Найбільш економічно вигідною щодо закупівлі «Персональні комп’ютери в комплекті та моноблоки» (код ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)») була визначена тендерна пропозиція ТОВ «Леополіс Комп’ютер» (далі – Учасник), під час розгляду якої було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді та формі, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. Учасником з метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції було надано тендерну форму «Пропозиція» вих. № 01072025/1А від 01.07.2025р., в рядку № 2 якої відповідно до вимог Додатку № 2 Учасник повинен зазначити конкретну марку і модель моноблоку, які буде постачати Замовнику. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» повинна бути подана у вигляді та формі, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.