Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 13:06. Дата останніх змін - 14-07-2025, 12:14

Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica-Minolta, Xerox, Epson

Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica-Minolta, Xerox, Epson... Державна закупівля - UA-2025-06-17-006417-a Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica-Minolta, Xerox, Epson від замовника Національний університет "Львівська політехніка" від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-006417-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-17-004552-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 13:06
по 22-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 13:06
по 25-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-06-2025, 15:29
по 25-06-2025, 15:52

Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3705670
3 705 670 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:18 528,35 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:74 113,40 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Національний університет "Львівська політехніка"
ЄДРПОУ:02071010 Досьє YouControl
Контактна особа:Ковалишин Тарас Андрійович
Телефон:380322582564
E-mail:tender@lpnu.ua
Місцезнаходження:
79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Витратні матеріали для друкуюч ...
3 705 670 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-06-2025, 15:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Драм картридж Canon 049

15
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Драм картридж Canon 051 (2170C001)

15
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Драм картридж Hewlett-packard CF219А

15
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Драм картридж Hewlett-packard CF232A

33
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 047

30
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 051 (2168C002)

20
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 056H

5
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 057

47
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 057H

5
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 070H Black 10K (5640C002)

32
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 703

6
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 712

10
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 719H

50
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 725

53
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 726

14
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 728

56
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 737

22
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon C-EXV-40

48
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon CL511

12
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon PG510

12
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Epson T8651 (C13T865140)

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard C9370A Photo Black

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard C9371A Cyan

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard C9372A Magenta

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard C9373A Yellow

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard C9374A Grey

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard C9403A Matte Black

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard 136A (W1360A)

6
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard 335A (W1335A)

5
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CB435А

5
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CB436А

25
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CE505A

47
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CF280А

5
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CF217A

25
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CF230A

43
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CF244A

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CF259A

45
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard CЕ278А

8
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard 142A Black (W1420A)

2
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard 151A Black (W1510A)

22
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard Neverstop 103AD Toner Reload Kit 2-Pack (W1103AD) комплект

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125120-8
Тонери для фотокопіювальної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard Q2612A

20
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard Q7516A

3
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Hewlett-packard Q7553A

4
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Xerox Phaser 3610/WC3615 Black (106R02732)

2
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Xerox WC 5019/5021 (006R01573)

5
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект картриджів Xerox Phaser 6600 (C/M/Y/Bk) (108R01121)

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125100-2
Картриджі з тонером


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект тонерів Canon GI-41 (B,C,M,Y)

2
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125120-8
Тонери для фотокопіювальної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект тонерів Epson для L15150/15160 №112 127мл/3x70мл B/C/M/Y (SET112E)

1
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125120-8
Тонери для фотокопіювальної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тонер-туба Konica Minolta TN-116 для bizhub 164 (A1UC050)

20
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125120-8
Тонери для фотокопіювальної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тонер-туба Konica Minolta TN-118 для bizhub 215 (A3VW050)

35
штука
79013 Україна Львівська область Львів вул. Митрополита Андрея, 5
по 20-08-2025
30125120-8
Тонери для фотокопіювальної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 03-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Невестюк Марія Дмитрівна
Остаточна пропозиція:
3 338 330 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 338 330 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-06-2025, 12:24
Період подачі оскарження:
по 06-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-06-25, 15:45:23
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 5.1. розділу 5 переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції викладеного в додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі: 74113,40 грн. Гарантія надається як забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії надається учасником у складі тендерної пропозиції в окремому файлі (файлі-архіві). Гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки накладення та достовірності кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи гаранта. У відповідності до вимог встановлених до забезпечення тендерної пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ №2628) з урахуванням пункту 3 Особливостей, гарантія має бути складена ЗА ФОРМОЮ ВИКЛАДЕНОЮ В ДОДАТКУ 4 до тендерної документації. Гарантія повинна бути видана гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) на весь строк дії такої гарантії. У складі тендерної пропозиції учасника міститься БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №1817/06/А/BG, текст якої відрізняється від тексту форми гарантії, що містився в додатку 4 до тендерної документації відсутністю окремих слів у відповідних реченнях, що впливає на зміст забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: - у пункті 3 наданої учасником БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ №1817/06/А/BG зазначено речення: «3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці 15 пункту 47 Особливостей;», водночас текстом форми передбачено інше формулювання відповідного речення: «- ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, ЯКИЙ СТАВ переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці 15 пункту 47 Особливостей;»; - у пункті 3 наданої учасником БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ №1817/06/А/BG зазначено речення: «4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.», водночас текстом форми передбачено інше формулювання відповідного речення: «- ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, ЯКИЙ СТАВ переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.»; - у пункті 4 наданої учасником БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ №1817/06/А/BG зазначено речення: «3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;», водночас текстом форми передбачено інше формулювання відповідного речення: «відкликання ПРИНЦИПАЛОМ тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;»; 1.2. Пунктом 3.6. розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено що: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та документи (у разі встановлення відповідної вимоги), які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, наведені у Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, які готуються / оформляються учасником відповідно до вимог, наведених у Додатку 1 до Тендерної документації. Пунктом 1 Розділу 7 додатку 1 до тендерної документації передбачено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Розділу 7 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - заповнену специфікацію за формою в додатку 1 тендерної документації, при цьому зазначення у специфікації інформації про ті характеристики товарів, вимоги до яких встановлено Замовником обов’язкове. У складі тендерної пропозиції учасником подано специфікацію за наведеною формою Вих. №10 від 24.06.2025 р., у якій учасником не зазначено необхідної інформації про характеристики товару, що пропонується учасником та вимоги до яких було встановлено замовником за номенклатурною позицією предмета закупівлі №41, а саме учасником не зазначено, що: «у комплект поставки входять 2 ємності з тонером». Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником також подано документ Вих. №11 від 24.06.2025 р. у якому зазначено, що: «ФОП Невестюк Марія Дмитрівна (далі –Учасник) надає свою повну згоду з вимогами визначеними Розділом 7 Додатку 1 до тендерної документації та гарантує, що товар, який пропонується мною у складі тендерної пропозиції повністю відповідає інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація):» та міститься таблиця з тотожними із специфікацією Вих. №10 від 24.06.2025 р. назвами номенклатурних позицій, у якій за номенклатурною позицією предмета закупівлі №41, зазначено: «у комплект поставки входять 2 ємності з тонером». Отже, подана учасником у складі його тендерної пропозиції специфікація за наведеною формою Вих. №10 від 24.06.2025 р. в частині некоректно зазначених у ній технічних характеристик запропонованого товару суперечить поданому документу Вих. №11 від 24.06.2025 р. Згідно з підпунктом 3.1.13. пункту 3.1. розділу ІІІ тендерної документації, - документи, що подаються у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а також відомості (інформація), які в них містяться мають: a) відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції; б) не суперечити один одному за своїм змістом. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема надати: 2.1. уточнену (зі змінами) БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ 1817/06/А/BG з усунутими невідповідностями інформацію щодо яких зазначено у підпункті 1.1. пункту 1 цього повідомлення; 2.2. уточнену коректно заповнену специфікацію товару, що пропонується учасником за формою наведеною в додатку 1 до тендерної документації з усунутими невідповідностями інформацію щодо яких зазначено у підпункті 1.2. пункту 1 цього повідомлення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-06-25, 15:45:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-17-006417-a-b1
Номер договору:
453
Дата підписання договору:
11-07-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 11-07-2025 по 31-12-2025
3 338 330 UAH
Ціна договору
3 338 330 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 338 330 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 338 330 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-06-2025, 16:37:53
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.0
Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі: 74 113,40 гривень. Гарантія надається як забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії надається учасником у складі тендерної пропозиції в окремому файлі (файлі-архіві). Гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки накладення та достовірності кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи гаранта. У відповідності до вимог встановлених до забезпечення тендерної пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ №2628) з урахуванням пункту 3 Особливостей, гарантія має бути складена за формою викладеною в додатку 4 до тендерної документації. Гарантія повинна бути видана гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) на весь строк дії такої гарантії. У разі якщо надавачем гарантії є страхова організація у гарантії зазначаються: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. В гарантії: бенефіціаром повинен бути зазначений Замовник – Національний університет «Львівська політехніка», код ЄДРПОУ – 02071010, місцезнаходження – вул. Ст. Бандери, 12, м. Львів, 79013, р/р: UA388201720355129004088001057 в Державній казначейській службі України, категорія – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; а принципалом – Учасник. Гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі, без будь-яких застережень та додаткових умов. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. При цьому зазначені у тексті електронної гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив відповідний кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис гаранта повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу. Гарантія також має містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (день подання тендерних пропозицій враховується); - суму гарантії у розмірі, що визначений цією Тендерною документацією; - посилання на цю Тендерну документацію та зміни до неї (у разі їх внесення). Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Разом з оригіналом гарантії учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи (осіб) гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені гаранта, довідку або інший документ виданий гарантом, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії на весь строк її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника.
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
1. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Інформація та/або документи на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію надаються згідно з додатком 1 до тендерної документації.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 555 104,16 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 555 104,16 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-06-2025, 15:57:36
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.0
Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі: 74 113,40 гривень. Гарантія надається як забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії надається учасником у складі тендерної пропозиції в окремому файлі (файлі-архіві). Гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки накладення та достовірності кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи гаранта. У відповідності до вимог встановлених до забезпечення тендерної пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ №2628) з урахуванням пункту 3 Особливостей, гарантія має бути складена за формою викладеною в додатку 4 до тендерної документації. Гарантія повинна бути видана гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) на весь строк дії такої гарантії. У разі якщо надавачем гарантії є страхова організація у гарантії зазначаються: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. В гарантії: бенефіціаром повинен бути зазначений Замовник – Національний університет «Львівська політехніка», код ЄДРПОУ – 02071010, місцезнаходження – вул. Ст. Бандери, 12, м. Львів, 79013, р/р: UA388201720355129004088001057 в Державній казначейській службі України, категорія – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; а принципалом – Учасник. Гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі, без будь-яких застережень та додаткових умов. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. При цьому зазначені у тексті електронної гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив відповідний кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис гаранта повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу. Гарантія також має містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (день подання тендерних пропозицій враховується); - суму гарантії у розмірі, що визначений цією Тендерною документацією; - посилання на цю Тендерну документацію та зміни до неї (у разі їх внесення). Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Разом з оригіналом гарантії учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи (осіб) гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені гаранта, довідку або інший документ виданий гарантом, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії на весь строк її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника.
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
1. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Інформація та/або документи на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію надаються згідно з додатком 1 до тендерної документації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 13:07:43
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 12:47:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 12:47:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 12:47:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 12:47:34
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 12:47:34

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica-Minolta, Xerox, Epson
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              2,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі: 74 113,40 гривень. Гарантія надається як забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії надається учасником у складі тендерної пропозиції в окремому файлі (файлі-архіві). Гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки накладення та достовірності кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи гаранта. У відповідності до вимог встановлених до забезпечення тендерної пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ №2628) з урахуванням пункту 3 Особливостей, гарантія має бути складена за формою викладеною в додатку 4 до тендерної документації. Гарантія повинна бути видана гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) на весь строк дії такої гарантії. У разі якщо надавачем гарантії є страхова організація у гарантії зазначаються: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. В гарантії: бенефіціаром повинен бути зазначений Замовник – Національний університет «Львівська політехніка», код ЄДРПОУ – 02071010, місцезнаходження – вул. Ст. Бандери, 12, м. Львів, 79013, р/р: UA388201720355129004088001057 в Державній казначейській службі України, категорія – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; а принципалом – Учасник. Гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі, без будь-яких застережень та додаткових умов. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. При цьому зазначені у тексті електронної гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив відповідний кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис гаранта повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу. Гарантія також має містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (день подання тендерних пропозицій враховується); - суму гарантії у розмірі, що визначений цією Тендерною документацією; - посилання на цю Тендерну документацію та зміни до неї (у разі їх внесення). Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Разом з оригіналом гарантії учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи (осіб) гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені гаранта, довідку або інший документ виданий гарантом, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії на весь строк її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Витратні матеріали для друкуючих пристроїв Hewlett-packard, Canon, Konica-Minolta, Xerox, Epson
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформація та/або документи на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію надаються згідно з додатком 1 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 12:49:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ