| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 299 979,44 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 999,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Р 9000 СБ України |
| ЄДРПОУ: | 20002001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шумар Олександр |
| Телефон: | 0634696917 |
| E-mail: | r9000gov@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,М.КИЇВ, вул. Володимирська, 33 |
1 |
За результатами аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надав найбільш економічно вигідну пропозицію щодо спрощеної закупівлі "Картриджі до лазерних принтерів", код ДК 021:2015-30120000-6, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-12-013447-а. Але при розгляді цінової пропозиції та документів Учасника до закупівлі знайдено невідповідність, а саме: відсутня - "Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації ", відповідно до підпункту 7 пункту 4 Вимог до закупівлі "Картриджі до лазерних принтерів". Керуючись абзацом другим підпункту 4 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, визначено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Просимо виправити невідповідність в найкоротший термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.