Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 405 350 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 053,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02140892 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Добра Катерина |
| Телефон: | 380500280448 |
| E-mail: | k.dobra@zp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69105, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 206 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах (матеріалах та/або інформації), які передбачалися тендерною документацією, що подані Учасником процедури закупівлі, а саме: 1. Пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачає зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в електронну систему закупівель у вигляді документів або матеріалів або інформації у спосіб та з виконанням вимог, що визначені Законом. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Скановані документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання), (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП)/ удосконаленим електронним підписом (УЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу. В складі тендерної пропозиції Учасником не завірені належним чином (згідно з вимогами тендерної документації) документи (матеріали та/або інформація), а саме: договори, зазначені у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.