Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 326 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 632 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Фурсівська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04363225 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шкарбан Оксана Анатоліївна |
| Телефон: | +380456338007 |
| E-mail: | Koval.ksenia@i.ua |
| Місцезнаходження: | 09150, Україна, Київська область,Фурси, вулиця Ярослава Мудрого,48 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне виявлено невідповідності в поданій інформації та/або документах, а саме: 1. Порушення вимог тендерної документації щодо складу пропозиції: • відсутня порівняльна таблиця еквіваленту товару (додаток 2); • не надано гарантійного листа про те, що партія товару під час поставки буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (додаток 2); • довідки, додатки та листи подані тендерному комітету, а не уповноваженій особі
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне виявлено невідповідності в поданій інформації та/або документах, а саме: 1. Порушення вимог тендерної документації щодо складу пропозиції: • не подано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 до тендерної документації. Разом з тим рахунок та накладні на товар, які є в складі тендерної пропозиції учасники не мають повної інформації про товар, зокрема, про його марку, виробника - в зв’язку з чим у Замовника не має змоги перевірити наявність документів щодо його якості; • відсутня порівняльна таблиця еквіваленту товару (додаток 2); • не надано гарантійного листа про те, що партія товару під час поставки буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (додаток 2); 2. Порушення щодо документів, що підтверджують якість товару: • наданий Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2024/04/2372 від 24.05.2024 р., є недійсним. • наданий Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2024/04/2377 від 22.05.2024 р., є недійсним. • наданий Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2024/04/2376 від 22.05.2024 р., є недійсним. • наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 12.2-18-3/16260 від 25.07.2019 р., є недійсним. • наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/33905 від 04.06.2008 р. стосується продукції ПП «Полімер», а не продукції яка пропонується учасником. • 3. Порушення технічних вимог щодо подачі документів: • завантажені файли до тендерної пропозиції не містять назв або мають некоректні назви, що унеможливлює ідентифікацію їх змісту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.