Просимо врахувати, що Кельменецька селищна територіальна громада Дністровського району є прикордонною зоною. Оплата Товару ЗАМОВНИКОМ здійснюється шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 10 календарних днів з дня отримання Товару на підставі видаткової накладної у разі отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетних коштів. Доставка товару здійснюється в робочі дні (з понеділка по п’ятницю) з 08:00 до 16:00 годин в кількості і за адресою ЗАМОВНИКА: Чернівецька область, селище Кельменці, пл. Центральна, 4. Доставка Товару до місця його поставки та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Строк поставки Товару: до 04 липня 2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 160 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04417010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Семенюк |
| Телефон: | +380680861990 |
| E-mail: | semenuksvitlana5@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 60100, Україна, Чернівецька область,селище Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.