Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 510 036 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
| ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | планово економічний відділ |
| Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
| E-mail: | onkocentr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За рішенням уповноваженої особи від 26.05.2025 № 438 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (код 30125100-2 картриджі з тонером), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-10-010026-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 4 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили, з описом таких порушень. Опис порушення (порушень): а саме: при оприлюдненні процедури закупівлі на сайті Прозорро внаслідок неактивності кнопки налаштування (електронний аукціон) процедура оприлюднена як така, що аукціон проводитись не буде, що не відповідає вимогам закупівлі. Замовником було застосовано можливості редагування закупівлі, проте на активність кнопки налаштування (електронний аукціон) це не вплинуло. Консультаційний центр Прозорро підтвердив неактивність кнопки. Враховуючи невідповідность статусу проведення процедури визначеної у тендерній документації та на сайті Прозорро існує вирогідність порушення, яке неможливо усунути у у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень. (реквізити нормативно-правового акта, норми якого порушили; фіксація та опис порушення, яке припустилися і яке неможливо усунути; наслідки, до яких може призвести таке порушення; причини, через які не можете усунути порушення. Наприклад, у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень). З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну даної процедури відкритих торгів з Особливостями. На виконання вимог підпункту 4 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-10-010026-a , у зв’язку коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 11-06-2025, 14:19 по 22-06-2025, 00:00
Документи: