Dell S2425H або еквівалент
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 66 225 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | 005 Відділ закупівель |
| Телефон: | 380952492851 |
| E-mail: | tender005@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
2 |
Шановний учаснику! За результатами проведеного конкурсу Комп’ютерне обладнання (Монітори) (UA-2025-06-10-005596-а), на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації направляємо вимогу про усунення встановлених невідповідностей у Вашій Конкурсній пропозиції, а саме: 1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутні: - авторизаційний лист або інший документ від виробника запропонованого товару або офіційного представника (Дистриб’ютора) виробника в Україні, зазначений у п.2.2. Переліку документів, що вимагаються згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції (Додаток 1 до Конкурсної документаії). Крім того, просимо надати інформацію щодо серійних номерів обладнання, що планується до постачання, для перевірки офіційного ввозу техніки; - копії сертифікатів якості/відповідності, копії технічних паспортів на даний Товар або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника, включно з гарантійним терміном (у даному випадку, коли Учасник не є виробником пропонованого обладнання, відповідно до п. 2.4. вищезазначеного Переліку). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. 2. У конкурсно-ціновій пропозиції допущена помилка у начисленні суми ПДВ, яка повинна становити 20% від вартості пропозиції без ПДВ. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження оновлених документів у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження цієї вимоги. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозиція Вашої компанії буде відхилена згідно з п.3 Розділу 5 конкурсної документації. З повагою, Відділ закупівель +380 (095) 249-28-51
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.