Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 28 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 285 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА |
| ЄДРПОУ: | 02125266 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гнідан Юлія Ігорівна |
| Телефон: | 380342596056 |
| E-mail: | tender@pnu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 57 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 2 додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу. Учасником не надано вищезазначеного документа. Відповідно до пункту 5 додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає підтвердження відповідності технічним характеристикам по формі Додатку №1 Документації (завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки). Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі(завізовану на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки), яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Учасником на виконання даної вимоги надано підтвердження відповідності технічним характеристикам по формі Додатку №1 Документації, проте незавізований на кожній сторінці з непроставленим відбитком печатки, в документі зазначено біля товару «або еквівалент». Так як учасник не подав порівняльну таблицю, яка є обов'язковою для пропозицій з еквівалентами, а також виходячи із цінової пропозиції та інших документів у складі пропозиції, він має зафіксувати у підтвердженні відповідності технічним характеристикам саме той товар, який фактично пропонує, без позначення «або еквівалент», та необхідно завізувати і проставити відбиток печатки на кожній сторінці. Відповідно до пункту 10 додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає інформацію та документи про кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям за формою відповідно до Додатку №4: 10.1. довідку про наявність досвіду належного виконання аналогічного договору (-ів) за формою 1 відповідно до Додатку №4. 10.2. не менше 2 (двох) договорів (договорів) з усіма додатками до нього, та копію документу(ів), що підтверджують його належне виконання в повному обсязі (копію накладних на поставку товару, або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами у власність контрагента учасника на підтвердження належного виконання аналогічного договору). **Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару згідно предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина). В складі пропоиції міститься довідка від 16.06.2025 №1606-1/Дн, де міститься інформація щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 30230000-0 комп'ютерне обладнання, що не є аналогічним за умовами тендерної документації та предметом. Відповідно Учаснику необхідно надати довідку, не менше 2 (двох) договорів (договорів) з усіма додатками до нього, та копію документу(ів), що підтверджують його належне виконання в повному обсязі за аналогічним предметом та кодом ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина). Відповідно до пункту 17 додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає Відомості про Учасника за формою відповідно до Додатку №6 до тендерної документації. Учасником на виконання даної вимоги надано відомості №1606-3/Дн від 16.06.2025 року не за встановленою формою Додатку №6. Учаснику необхідно надати документ згідно форми Додатку №6. Відповідно до пункту 24 додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. Розділу III цієї тендерної документації. Учасником на пропозицію в цілому накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), а не кваліфікований (КЕП), що не відповідає умовам тендерної документації. Необхідно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. Розділу III цієї тендерної документації. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати вищезазначені документи у строк, визначений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.