Закупівлю оголошено - 06-06-2025, 18:47. Дата останніх змін - 26-06-2025, 15:48

Канцелярське приладдя, згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Канцелярське приладдя, згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2025-06-06-011710-a Канцелярське приладдя, згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Головне управління ДСНС України у Донецькій області від 6/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-06-011710-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-06-010180-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-06-2025, 18:47
по 12-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-06-2025, 18:47
по 15-06-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2025, 00:00

Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
189716
189 716 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:948,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління ДСНС України у Донецькій області
ЄДРПОУ:38652962 Досьє YouControl
Сайт:https://dn.dsns.gov.ua/
Контактна особа:Дмитренко Станіслав Валерійович
Телефон:380502276487
E-mail:s.dmytrenko@dsns.gov.ua
Місцезнаходження:
84313, Україна, Донецька область,Краматорськ, вул. Тихого Олекси, будинок 10-і
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Канцелярське приладдя, згідно ...
189 716 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А4

835
пачка
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4

5
пачка
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олівець графітовий

186
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30192130-1
Олівці


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова

280
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30192121-5
Кулькові ручки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сегрегатор 7 см

115
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сегрегатор 5 см

40
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файли

82
паковання
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30193000-8
Органайзери та приладдя до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Текстові маркери

120
паковання
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Текстові маркери

13
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби до степлеру №10

73
паковання
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби до степлеру №24

83
паковання
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скотч широкий

49
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ШвидкозшивачА4 з планкою-затиском

70
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Швидкозшивач А4 без перфорації пластик

40
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверти непрозорі 229*324

40
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверти непрозорі 162*229

20
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверти непрозорі 280*400

510
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверти непрозорі 324*229

45
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стікер закладки пластикові

89
паковання
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30194210-0
Точкові стікери та малярна стрічка


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нитка для зшивання документів

6
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка швидкозшивач А4 (картонна)

220
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка на зав’язках А4 (картонна)

860
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка Справа А4 (картонна)

30
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарба штемпельна

1
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30192110-5
Чорнила та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пружини для політурки 14 мм (білий)

1
паковання
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30193000-8
Органайзери та приладдя до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обложка для політурки картон (білий)

1
паковання
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30193000-8
Органайзери та приладдя до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обложка пластик для політурки (прозора)

1
паковання
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30193000-8
Органайзери та приладдя до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фотопапір

1 000
аркуш
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30197643-5
Папір для фотокопіювання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фотопапір

250
аркуш
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30197643-5
Папір для фотокопіювання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-швидкозшивач з пружинним механізмом

100
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199500-5
Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Печатка кругла на автоматичній оснастці (нарізна)

1
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30192153-8
Штампи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга канцелярська

50
штука
49101 Україна Дніпропетровська область Дніпро вулиця Миколи Руденко, будинок 53
по 29-08-2025
30199000-0
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-06-2025 по 21-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Полігонна, 10Б, примішення 40, 49005, Жмурко Світлана Миколаївна
Остаточна пропозиція:
163 982,28 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-06-2025, 17:43
Період подачі оскарження:
по 24-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-06-25, 16:38:52
24

За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" (ЄДРПОУ: 41136522) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: - згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" (ЄДРПОУ: 41136522) надано тендерну пропозицію, в якій у пункті 7 зазначено інформацію не в повному обсязі, а саме: відсутній зразок підпису, особи уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції Учасника. - згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає у випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним). У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це.; У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" (ЄДРПОУ: 41136522) не надано зазначений документ. - згідно Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) канцелярського приладдя/офісного устаткування). У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" (ЄДРПОУ: 41136522) надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів, без зазначення повного найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" (ЄДРПОУ: 41136522) у складі тендерної пропозиції необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - заповнений у відповідності до вимог Замовника Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; - у випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надати окрему довідку в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації, або у разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників довідку з інформацією про це; - заповнений у відповідності до вимог Замовника Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-06-25, 16:38:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-06-011710-a-a1
Номер договору:
26
Дата підписання договору:
26-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 26-06-2025 по 20-11-2025
163 982,28 UAH
Ціна договору
136 651,90 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
163 982,28 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-06-2025, 09:20:24
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Забезпечення виконання договору
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:44:11
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено06-06-2025, 18:42:53
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 18:41:47

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      90
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Канцелярське приладдя, згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                      1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Забезпечення виконання договору вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків вартості договору; Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошова застава. Реквізити для перерахування: Одержувач: Головне управління ДСНС України у Донецькій області Рахунок: UA 468201720355109002001085713 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ МФО: 820172 Код ЄДРПОУ: 38652962 Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю (Канцелярське приладдя, згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне) згідно статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», назва юридичної (фізичної) особи. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Закону України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Забезпечення виконання договору
                      Забезпечення виконання договору вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків вартості договору; Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошова застава. Реквізити для перерахування: Одержувач: Головне управління ДСНС України у Донецькій області Рахунок: UA 468201720355109002001085713 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ МФО: 820172 Код ЄДРПОУ: 38652962 Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю (Канцелярське приладдя, згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне) згідно статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», назва юридичної (фізичної) особи. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Закону України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Канцелярське приладдя, згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-06-2025, 18:41:48
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1.6. до Додатку 1 до тендерної документації.docx, Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) канцелярського приладдя/офісного устаткування). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки (реалізації) товару в повному обсязі.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ