Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 750 168 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 750,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45554542 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Турлакова Вікторія |
| Телефон: | 380507243225 |
| E-mail: | viktoriia.turlakova@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Щодо питання порядку денного: 04.06.2025 року було оголошено відкриті торги (з особливостями) за предметом закупівлі Касова стрічка (термострічка), код «ДК 021:2015 − 30190000-7 - (Офісне устаткування та приладдя різне). 13.06.2025 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій від учасників щодо закупівлі Касова стрічка (термострічка), код «ДК 021:2015 − 30190000-7 - (Офісне устаткування та приладдя різне). Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-04-010973-a, Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій було отримано наступні тендерні пропозиції учасників: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Цінова пропозиція, грн. ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ" 34817980 310 395,60 ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 45780670 311 536,16 Фізична особа-підприємець Охременко Анастасія Василівна 3447206865 318 000,00 ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС" 33240871 434 880,00 ТОВ "РОМА-К" 31904237 453 906,00 ТОВ "ВЕРТИКАЛЬ-С ЛТД" 41562633 638 730,00 Найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель було визначено пропозицію учасника ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980, цінова пропозиція (остаточна) якого склала 310 395,60грн. з ПДВ. Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»), з врахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), Уповноваженою особою було розглянуто питання стосовно тендерної пропозиції від ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980. Згідно з абзацом 7 пункту 37 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції в порядку, визначеному абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з подачею значного обсягу документів, що надано Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином з огляду на наведене вище, наявні аргументовані підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника щодо закупівлі Касова стрічка (термострічка), код «ДК 021:2015 − 30190000-7 - (Офісне устаткування та приладдя різне), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-04-010973-a, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів.
Під час розгляду пропозиції учасника даної процедури закупівлі ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980, було виявлено невідповідність у поданій інформації, а саме: 1. Згідно пункту 3.2. Розділу Розділ ІІІ. «Інші вимоги» Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток №3), на підтвердження відповідності пропонованого Товару встановленим вимогам в даній технічній специфікації, учасник повинен надати копії наступних документів: копії паспортів якості та/або сертифікатів якості (відповідності) виробника та/або реєстраційних посвідчень та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації відповідності тощо, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вимогам до розміру та технічних характеристик, інших вимог, визначених у цьому Додатку. Учасником закупівлі ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980, було надано Сертифікат якості № 291 від 06.06.2025 року, в якому зазначається, що внутрішній діаметр втулки, мм, складає 13. Згідно вимог тендерної документації Замовника (п. 1.1. «Кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація) діаметр втулки дорівнює 12 мм. У зв’язку з наведеним вище учаснику закупівлі ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980 необхідно надати документи, що підтверджують відповідність пропонованого товару. 2. Згідно п. 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Розділу І. «Розділ І. Перелік документів, що вимагаються від учасника 1. Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження» Додатку №2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Договору (договорів) Учасник має надати в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі наявності): 1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше 1 (одного) копій договорів з додатками (у разі наявності додатків до договору), зазначених Учасником у довідці. 2. Копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 1 (одного) договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. 3. Листи відгуки (або рекомендаційні листи) від Замовників згідно аналогічних договорів, які зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції щодо належного виконання договорів. Аналогічним у розумінні даної тендерної документації вважається Договір на поставку касової стрічки (термострічки, термопаперу), який було виконано за період у 2021 - 2024 рр. або виконується у 2025 році із зазначенням назви, адреси Замовників, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб Замовників. В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету Договору, рік виконання (дії) Договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон або лист-пояснення про неможливість надання такої довідки. Підтвердженням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних Договорів є завантажені у систему скан-копії укладених аналогічних Договорів та документальне підтвердження виконання Договорів: акт прийому-передачі товару у повному обсязі/видаткові накладні на поставку товару у повному обсязі, підписані обома Сторонами договору, оригінал відгуку від Замовника за вказаним у довідці договором щодо його виконання у повному обсязі або інший документ, що підтверджує виконання договору. У разі частково виконаного договору на підтвердження виконання долучаються видаткові накладні до договору, лист-відгук та довідка у довільній формі щодо суми виконання договору У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Копії аналогічних договорів, про який зазначено у довідці, додається у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні хоча б один лист – відгук (або рекомендаційні листи) від Замовників згідно аналогічних договорів, які зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції щодо належного виконання договорів. Хоча вимагається копія 1 (одного) аналогічного договору, проте згідно вимог тендерної документації , копії аналогічних договорів, про який зазначено у довідці, додається у складі тендерної пропозиції. У зв’язку з наведеним вище учаснику закупівлі ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980 необхідно надати відповідний документ. 3. Згідно з п. 2.3 Додатку №3 до тендерної документації, виробництво, зберігання та експлуатація товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля. Долучається довідка у довільній формі щодо відповідності товару заходам із захисту довкілля. У зв’язку з наведеним вище учаснику закупівлі ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980 необхідно надати відповідний документ. 4. Згідно з п. 2.7. Додатку №3 Гарантійний термін експлуатації запропонованого учасником товару має становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки товару Замовнику. Долучається довідка у довільній формі щодо відповідності товару гарантійному терміну. У зв’язку з наведеним вище учаснику закупівлі ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980 необхідно надати відповідний документ. 5. Згідно п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 7 до тендерної документації, Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема інформацію та документи про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі що визначені пунктом 47 Особливостей, у відповідності до вимог, визначених у Додатку № 2 до тендерної документації. Відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей. У зв’язку з наведеним вище учаснику закупівлі ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ", код ЄДРПОУ 34817980 необхідно надати відповідний документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.