Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2025, 00:00
«Офісне устаткування та приладдя різне для ДРТМ»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 132 340 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 661,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 970,20 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
| ЄДРПОУ: | 03366500 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сидоренко Наталія Іванівна |
| Телефон: | 380442356482 |
| E-mail: | n.sydorenko@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
2 |
Витяг з протоколу УО від 12.06.2025 № 31/ВТО25Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» код ЄДРПОУ 44812423 в процедурі відкритих торгів з Особливостями ДК 021:2015 – 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне» - Офісне устаткування та приладдя різне для ДРТМ, № закупівлі UA-2025-06-03-009213-a встановлено невідповідності в інформації та не поданні документи, а саме: - не виконані вимоги додатку № 8 до тендерної документації, а саме: 1. Гарантія не містить адреси банку бенефіціара та SWIFT-код; 2. Обов’язковим є надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір (копія договору) між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірнеий КЕП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Учасником подано копію Договору без накладання КЕП уповноваженої особи, яка підписала банківську гарантію Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог статті 29 Закону та п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.