Закупівлю оголошено - 02-06-2025, 17:18. Дата останніх змін - 09-07-2025, 14:01

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Картриджи та контейнери для чорнил (30125000-1)

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Картриджи та контейнери для чорнил (30125000-1)... Державна закупівля - UA-2025-06-02-012593-a Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Картриджи та контейнери для чорнил (30125000-1) від замовника Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України від 6/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-02-012593-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-30-002894-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-06-2025, 17:18
по 07-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-06-2025, 17:18
по 10-06-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-06-2025, 15:39
по 11-06-2025, 16:02

Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
180300
180 300 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:901,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України
ЄДРПОУ:20001993 Досьє YouControl
Сайт:http://ssu.gov.ua
Контактна особа:Марина Вячеславівна Полоз
Телефон:+380444227584
E-mail:iste2@ssu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Фотокопіювальне та поліграфічн ...
180 300 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-06-2025, 15:39
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Xerox 006R01731

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 067H Black

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 067H Yellow

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 067H Magenta

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 067H Cyan

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon T01 Black

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon T01 Cyan

2
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon T01 Magenta

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon T01 Yellow

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Pantum TL-420

2
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Сanon 728

1
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon C-EXV 49 Black

10
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon C-EXV 49 Cyan

4
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon C-EXV 49 Magenta

4
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon C-EXV 49 Yellow

4
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Kyocera TK-1150

4
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Контейнер для відпрацьованих чорнил Epson EWMB1/T04D0

2
штука
Україна
по 25-07-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Бест Прінт"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-06-2025 по 05-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киев, 02096, м. Київ, вул. Ялтинська 14, кв. 89, 02096, Александр Гречанюк
Остаточна пропозиція:
169 926 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
169 926 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-07-2025, 14:19
Період подачі оскарження:
по 09-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-07-25, 14:33:43
24

Повідомлення від 01.07.2025 з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Бест Прінт» 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-06-02-012593-a. 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Учасником надано тендерну пропозицію згідно з додатком 2 до тендерної документації Замовника, з зазначенням підтверджуючого документу (щодо технічних, якісних та інших характеристик) - висновку СЕС, але у висновку зазначено лише виробника Canon. 5.2. Учасником надано копію аналогічного договору від 01.04.2025 № 45, але не підвантажено документи, що підтверджують виконання цього договору, а саме: первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти приймання-передавання товару, видаткові накладні тощо). 6. Посилання на вимоги тендерної документації затвердженої уповноваженою особою (протокол від 02.06.2025 № 78), щодо яких виявлені невідповідності: 6.1. Пункт 1 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає подання тендерної пропозиції згідно з додатком 2 до тендерної документації з зазначенням підтверджуючого документу (щодо технічних, якісних та інших характеристик). 6.2. Пункт 4 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає подання копії аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 1-го договору) та документів, що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме: первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти приймання-передавання товару, видаткові накладні тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні бути подані в повному обсязі. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або продовжує його виконання предметом якого є постачання предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку». 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 7.1. Висновки СЕС на картриджі виробників Xerox, Pantum, Kyocera, Epson. 7.2. Документи, що підтверджують виконання аналогічного договору, а саме: первинні документи, що визначені в такому договорі (акти приймання-передавання товару, видаткові накладні тощо). ВИРІШИВ: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП «Бест Прінт». 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому порядку. Уповноважена особа ІСТЕ СБУ Станіслав БЛОХІН

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-07-25, 14:33:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-02-012593-a-b2
Номер договору:
215
Дата підписання договору:
09-07-2025, 10:43
Строк дії договору:
з 09-07-2025 по 31-12-2025
169 926 UAH
Ціна договору
141 605 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-06-2025 по 05-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Дмитріенко Олександр
Остаточна пропозиція:
157 080 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
157 080 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 03-07-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-06-2025 по 19-06-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , Дмитріенко Олександр
Остаточна пропозиція:
157 080 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
157 080 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-06-2025, 11:41
Період подачі оскарження:
по 24-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-06-25, 13:53:53
24

Повідомлення від 16.06.2025 з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЛЮКС-ПРІНТ» 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-06-02-012593-a. 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Учасником надано тендерну пропозицію не у відповідності з додатком 2 до тендерної документації Замовника. 5.2. Учасником не надано довідку складену у вигляді порівняльної таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника, з детальним описом конкретних технічних та якісних характеристик на кожний окремий товар, що ним пропонується, які мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товару, зазначених Замовником у додатку 3 до тендерної документації. 5.3. Учасником не надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 5 до тендерної документації. 5.4. Учасником надано застарілі витяг/виписку з ЄДР, тоді як у тендерній документації Замовника зазначено, що витяг/виписка має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення. 5.5. Учасником не надано лист-гарантію щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX; - постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2023 № 1000 «Деякі питання визначення правового режиму на тимчасово окупованій території»; - рішень РНБО, уведених в дію Указами Президента України. 6. Посилання на вимоги тендерної документації затвердженої уповноваженою особою (протокол від 02.06.2025 № 78), щодо яких виявлені невідповідності: 6.1. Пункт 1 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає подання тендерної пропозиції згідно з додатком 2 до тендерної документації. 6.2. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає подання довідки складеної у вигляді порівняльної таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника, з детальним описом конкретних технічних та якісних характеристик на кожний окремий товар, що ним пропонується, які мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товару, зазначених Замовником у додатку 3 до тендерної документації. 6.3. Пункт 6 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає подання листа-згоди на обробку персональних даних згідно з додатком 5 до тендерної документації. 6.4. Пункт 8 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає подання витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що видано не раніше дати оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів. 6.5. Пункт 10 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає подання листа - гарантії, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX; - постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2023 № 1000 «Деякі питання визначення правового режиму на тимчасово окупованій території»; - рішень РНБО, уведених в дію Указами Президента України. 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 7.1. Тендерна пропозиція згідно з додатком 2 до тендерної документації. 7.2. Довідка складена у вигляді порівняльної таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника, з детальним описом конкретних технічних та якісних характеристик на кожний окремий товар, що ним пропонується, які мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товару, зазначених Замовником у додатку 3 до тендерної документації. 7.3. Лист-згода на обробку персональних даних згідно з додатком 5 до тендерної документації. 7.4. Оновлений витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що видано не раніше дати оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів. 7.5. Лист - гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX; - постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2023 № 1000 «Деякі питання визначення правового режиму на тимчасово окупованій території»; - рішень РНБО, уведених в дію Указами Президента України. ВИРІШИВ: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ЛЮКС-ПРІНТ». 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому порядку. Уповноважена особа ІСТЕ СБУ Станіслав БЛОХІН

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-06-25, 13:53:53

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
157 080 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
157 080 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Без залучення субпідрядників
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-06-2025, 21:51:59
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Бест Прінт"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
169 926 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
169 926 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-06-2025, 13:26:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 17:20:47
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 17:18:53
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 17:18:53

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Архівована
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Дата архівування:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Архівована
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Дата архівування:
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Картриджи та контейнери для чорнил (30125000-1)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-06-2025, 17:18:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ