| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 199 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 995 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці" |
| ЄДРПОУ: | 38055061 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондаренко Олена Юріївна |
| Телефон: | +380975767042 |
| E-mail: | kz.cpmsd2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Магістратська, 44 |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2025, 00:00
м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями . Технічні та якісні характеристики вказані в Додатку №2 до тендерної документації.
ПРОТОКОЛ 10.06.2025р. м.Вінниця №68 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС", ЄДРПОУ44994768(далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку, папір офісний А5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку, фотопапір, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, ручка кулькова (синя), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121 -5 Кулькові ручки, олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 -30192130-1 Олівці, коректор-ручка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192930-9 Ручки –коректори, папка-реєстратор А4, 7,5см, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, папка-реєстратор А4, 5см, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, клей-олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, стрічка клейка пакувальна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, скоби, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, скріпки, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя, маркер ( чорний), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, текстмаркер (зелений), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-29-007857-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Додатком №5 до тендерної документації в специфікації було передбачено країна походження товару. 2) Учасником подано додаток №5, але у специфікації відсутня інформація щодо країни походження товару. 3) Надати додаток №5 ( заповнений проект договору) із країною походження товару в специфікації. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додатком №5 до тендерної документації в специфікації було передбачено країна походження товару» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано додаток №5, але у специфікації відсутня інформація щодо країни походження товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями додаток №5 ( заповнений проект договору) із країною походження товару в специфікації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Олена БОНДАРЕНКО Юрисконсульт
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.