Закупівлю оголошено - 29-05-2025, 09:09. Дата останніх змін - 18-06-2025, 14:23

Автоматизовані робочі місця

Автоматизовані робочі місця... Державна закупівля - UA-2025-05-29-000601-a Автоматизовані робочі місця від замовника Військова частина А3821 від 5/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-29-000601-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-29-000752-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-05-2025, 09:09
по 04-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-06-2025, 00:00
по 06-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-06-2025, 12:21
по 06-06-2025, 12:56

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
103758.8
103 758,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:518,79 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А3821
ЄДРПОУ:26621343 Досьє YouControl
Контактна особа:Богдан Демченко
Телефон:+380930199119
E-mail:bdemchenko.uo@gmail.com
Місцезнаходження:
67625, Україна, Одеська область,с. Дачне, вул. Польова, 51
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Автоматизовані робочі місця
103 758,80 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-06-2025, 12:21
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Автоматизовані робочі місця

2
комплект
Україна Дніпропетровська область м. Дніпро
по 25-12-2025
30210000-4
Машини для обробки даних (апаратна частина)


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 09:10:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 09:10:00
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ «ПБГ19»   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 06-06-2025 по 14-06-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, Київ, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282, 04136, Олена Волошинова
          Остаточна пропозиція:
          89 000 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          96 774 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          10-06-2025, 21:58

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 09-06-25, 16:59:05
          24

          Під час розгляду пропозиції ТОВ "ПБГ19" виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі -Оголошення). 1. Підпунктом 1.2 додатку 2 до Оголошення встановлено вимога щодо надання гарантійного листа щодо доброчесності Учасника закупівлі за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), згідно встановленої форми. В порушення зазначених вимог, учасником ТОВ "ПБГ19" не надано в складі пропозиції гарантійний лист щодо доброчесності Учасника закупівлі за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), згідно встановленої форми. 2. Підпунктом 1.7 додатку 2 до Оголошення встановлено вимога щодо надання Довідки «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) згідно встановленої форми та змісту. В порушення зазначених вимог, учасником ТОВ "ПБГ19" не надано в складі пропозиції Довідка «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) згідно встановленої форми та змісту. Абзацом 6 пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 встановлено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуюче зазначене, учасник ТОВ "ПБГ19" повинен виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження наступних документів/інформації: 1. Гарантійний лист щодо доброчесності Учасника закупівлі за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), згідно форми встановленої підпунктом 1.2 додатку 2 до Оголошення. 2. Довідку «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) згідно форми та змісту встановлених підпунктом 1.7 додатку 2 до Оголошення.

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-06-25, 16:59:05
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-05-29-000601-a-c1
          Номер договору:
          17
          Дата підписання договору:
          18-06-2025, 12:00
          Строк дії договору:
          з 18-06-2025 по 25-12-2025
          89 000 UAH
          Ціна договору
          89 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ «ПБГ19»   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          89 000 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          96 774 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          05-06-2025, 19:29:18
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          90 999 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          96 000 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          05-06-2025, 15:33:34
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "Храпко Тетяна Віталіївна"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          99 499,98 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          102 000 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          05-06-2025, 22:59:31
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "КОМПАКОМ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          99 500 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          102 492 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          05-06-2025, 13:11:05
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 09:10:33
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ