Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 599 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 997,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 77 985 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
| ЄДРПОУ: | 03491079 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Віталій Фурик |
| Телефон: | +380500892133 |
| E-mail: | furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
3 |
Учасник в складі тендерної пропозиції надав електронні документи, на які накладено УЕП, а саме: фінансова звітність Учасника (файли: Ф1_Ф2_КОМЕЛ_1кв2025.pdf; Ф1_Ф2_КОМЕЛ_2024.pdf). Пунктом 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, накласти кваліфікований електронний підпис на електронні документи, а саме: фінансову звітність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.