Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 999 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 159,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 24741741 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Куча Дар'я Олександрівна |
| Телефон: | +380445026305 |
| E-mail: | dasha2121@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03187, Україна, м. Київ,Київ, проспект Академіка Глушкова, 40 |
0 |
1)Надайте Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації 2) надати погодження з істотними умовами договору шляхом накладання власноручного підпису уповноваженої особи та печатки (у разі її використання) на кожну сторінку проекту договору, який має бути подано учасником у складі тендерної пропозиції 3) надати в довільній формі довідку про те що надіслані документи не мають містити печаток .( Починаючи з 20.07.2017р. використання печаток юридичними та фізичними – підприємцями особами не є обов’язковим. Цей обов’язок скасовано Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» №1982-VIII від 23.03.2017р. (далі – Закон № 1982) )
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.